Splinten Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei jeg har akkurat byttet hovedkort. Har nå et MSI k8n neo3 hovedkort. Det som er, er at når jeg kobler opp med usb tastatur, våkner ikke dette før jeg er helt inne på windows? Usb keyboard suport : Enabled Usb mouse suport: enabled slik står det i bios. Er det noen andre steder jeg også må gjøre noe? Mvh Philip Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei jeg har akkurat byttet hovedkort.Har nå et MSI k8n neo3 hovedkort. Det som er, er at når jeg kobler opp med usb tastatur, våkner ikke dette før jeg er helt inne på windows? Usb keyboard suport : Enabled Usb mouse suport: enabled slik står det i bios. Er det noen andre steder jeg også må gjøre noe? Mvh Philip 9160848[/snapback] Off ja. Har hatt dette problemet med flere hovedkort, også MSI sine. Utrolig irreterende når du skal prøve og trykke "Press anykey to boot from cd" <<tryk trykk trykk>> ingenting skjer og windows logoen kommer. Tror jeg fikk fikset det ved og finkjemme hele biosen og enable alt som hadde med usb, firewire osv og gjøre. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 okei hehe. Ja er pokkers plagsomt^^ Ganske idiotisk å, hvordan skal jeg kunne trykke når de sier jeg ikke har tastatur? xD Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Ahh, fant ikke noe som jeg kunne se var usb:P Noen råd her?:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå