Teac Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Har brukt G7en min noen uker og må si meg meget fornøyd. Eneste problemet er at musen lagger når jeg overfører store filer fra den stasjonære pcen til laptopen via lan trådløst. Når jeg surfer vanlig med laptopen merker jeg ikke noe lagg men som sagt når det fildeles lagger det. Skal dette gå ann? Både routeren og musen kjører på 2.4 ghz nettet men skal det ikke være krypetert fra begge sider. Routeren kjører iallefall på wep kryptering. Endret 28. juli 2007 av Teac Lenke til kommentar
presets Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har brukt G7en min noen uker og må si meg meget fornøyd. Eneste problemet er at musen lagger når jeg overfører store filer fra den stasjonære pcen til laptopen via lan trådløst. Når jeg surfer vanlig med laptopen merker jeg ikke noe lagg men som sagt når det fildeles lagger det. Skal dette gå ann?Både routeren og musen kjører på 2.4 ghz nettet men skal det ikke være krypetert fra begge sider. Routeren kjører iallefall på wep kryptering. 9160840[/snapback] Jeg har hatt 2 G7 illøpet av 2 år omtrent.. har ALDRI merket noe slikt.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Laptopen og routeren står rett ved siden av den stasjonære maskinen som bruker G7en. Når jeg laster via lan med fart opp mot 5mb/s så lagger det så mye at musen ikke kan brukes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sjekk hvor mye CPUen loader når du laster med 5mb/s da. Jeg vil tro at det er pcen som sliter såpass med å behandle 5mb/s at G7 ikke får tilgang til alle ressursene den trenger kjapt nok.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Skal sjekke det, men er skeptisk til at det er grunnen. Det er en utrolig lag og muse pekeren forsvinner med jevne mellomrom. Har en Amd 3800 x2 prossesor som jeg tror skal takle en normal overføring. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 øh, kan jo enkelst testes, finn deg 1 eller 2 nettverkskabler, og plugg laptopen og stajonere i routern med kabel, øverfør filer og test musa. Det kan være DMA på pc'n din som fucker opp også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå