Gå til innhold

Logitech G7 trådløse forstyrrelser

Anbefalte innlegg

Har brukt G7en min noen uker og må si meg meget fornøyd. Eneste problemet er at musen lagger når jeg overfører store filer fra den stasjonære pcen til laptopen via lan trådløst. Når jeg surfer vanlig med laptopen merker jeg ikke noe lagg men som sagt når det fildeles lagger det. Skal dette gå ann?

Både routeren og musen kjører på 2.4 ghz nettet men skal det ikke være krypetert fra begge sider. Routeren kjører iallefall på wep kryptering.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har brukt G7en min noen uker og må si meg meget fornøyd. Eneste problemet er at musen lagger når jeg overfører store filer fra den stasjonære pcen til laptopen via lan trådløst. Når jeg surfer vanlig med laptopen merker jeg ikke noe lagg men som sagt når det fildeles lagger det. Skal dette gå ann?

Både routeren og musen kjører på 2.4 ghz nettet men skal det ikke være krypetert fra begge sider. Routeren kjører iallefall på wep kryptering.

9160840[/snapback]

Jeg har hatt 2 G7 illøpet av 2 år omtrent.. har ALDRI merket noe slikt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Sjekk hvor mye CPUen loader når du laster med 5mb/s da.

Jeg vil tro at det er pcen som sliter såpass med å behandle 5mb/s at G7 ikke får tilgang til alle ressursene den trenger kjapt nok..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...