Gå til innhold

OpenMoko-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har ikke fått testa FSO enda. Ang GPS i den FSO som ligger ute er det mulig man må slette en fil først for å få fix. ogps.pickle leste jeg noe om.

Men jeg er spent på om GPRS fungerer bra i FSO, si ifra hvis du tester det olefiver.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål fra uvitende kar (meg altså).

For å få en Neo Freerunner opp og gå på GRPS med et OneCall abonnement.... har noen mulighet til å hjelpe en uforstående sjel med fremgangsmåte og parametere her?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

SHR er vell under utvikling, har blitt fortalt på IRC at det begynner å bli noe (uten å si noe sikkert)

OM er for tungt til å kunne brukes, det merka jeg ved 2008.8, men det utvikles fremdeles etter det jeg vet

QtE er blitt forlatt av Trolltech, vet ikke om det er noen som har tatt over.

Det ser ikke bra ut, spesielt siden flere av de beste utviklerne til OM har slutta eller fått sparken(?)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fikk endelig satt meg ned å begynt på prosjeket mitt - Frerunner som sms-gateway.

Med de fine dbus-funksjonene FSO har i frameworkd så gikk det greit å skrive en telnerserver for å sende sms - motta er nå mitt neste mål :whistle: , men viser seg å være noe mer kranglete.

Haha selvfølgelig er Scrubs på i bakgrunnen! Dritbra! :D

Merkelig det der, jobber best jeg også når jeg har en eller annen TV-serie på i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...