jonnor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen her vil kanskje være interessert i å vite at Freerunner er testet i denne månedens Linux Journal (november utgaven). Nummeret hadde hovedsaklig fokus på gadgets av forskjellige typer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 hmm, kanskje en ide å kjøpe seg blad da. stund siden sist... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Trur jeg joiner den, hvor kan man få kjøpt bladet? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har selv tidligere kjøpt Linux Journal på de større Narvesen kioskene, men altså ikke alle som fører bladet Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Stikke innom i morra eller noe da Endret 27. november 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Leser det på skolen jeg, så vet ikke helt. Mulig at de større Narvesen og 7-11 har det, hvis ikke hadde jeg satset på tidskriftavdelingen til biblioteket. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Synes WLAN antennen er litt dårlig. Får bare 50% styrke når jeg er en halvmeter fra routeren. Er det mulig å koble til en annen antenne? Eller gjøre den sterkere ved å gi den mer strøm? Eller går det an å koble til en USB-WLAN-dings? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er tilkobling for ekstern antenne på Neo'n, men det er vel kun for GPS... Skal vel gå å koble til en USB-WLAN-dings i prinsippet, men spørs om det finnes drivere for det da. Ikke helt sikker på hvordan det fungerer siden Neo'n er en annen arch også (ARM ikke x86) Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Trodde det var gsm som var eksternt utak til jeg. eller tar jeg grundig feil? kanskje noen burde wiki-søke det... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er gps, jeg vedder neoen min på det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, jeg vet det er til GPS. Men det er litt dumt at det er så sykt dårlig antenne til Wifi. Er ikke så mye vits i wlan når man må holde mobilen inntill routeren. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 vært noen andre rapporter om dårlig wifi? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tja, er litt opp og ned her Men kontakten er til GPS Lenke til kommentar
kommers Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) En ny community-update er ute: Community Update December 1st. Det ser ut som de skal prøve å få løst en hardware-fiks på alle solgte telefoner. Bytte en cap og en motstand. Hvordan de har tenkt til å ordne det gjenstår jo å se ... interessant. Endret 2. desember 2008 av kommers Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Spennende lesning. Kjekt at whitescreenen skal bli fikset også. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hehe, en må elske en bug ticket med nummer 666, spesielt når den handler om kranglevorne SIM brikker Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) En ny community-update er ute: Community Update December 1st. Oppgraderte til testing fra 2008.8 via guide Telefon booter raskere, men fordi .state filene ble overskrevet kom ekkoet tilbake. Og av en eller annen grunn får jeg ikke opp navnene på kontakene mine (som ligger på sim) som tekststrenger, men på HEX form. arti... Syns wifi fungerte bedre etter oppgradering, men får ikke starta wlan via GUI (diversity-wifi) EDIT: Prøver forresten ekko-fix som foreslått i guiden jeg linket: > Echo:> > Since there are different hw versions out there (a5, a6, a7), it's > impossible to provide one alsa state file that suits all models. > However, it seems you can always find appropriate values for your > neo. My way is to adjust > control.4 Speaker Playback Volume in > /usr/share/openmoko/scenarios/gsmhandset.state > > the max value is 127, 95 works best on my a5. With volume level 3 or > 4 in qtopia dialer, the other side can hear no echo while I get good > audio quality. kommer tilbake med resultat EDIT2: ekko praktisk talt borte med fix over, mulig jeg tveaker litt til, men det virket bra Endret 2. desember 2008 av olefiver Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan er det med valg av OS blant personer her. Er det OM2008 det går i? Eller brukes qtopia? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg bruker Qt Extended (tidligere kalt Qtopia), fant ut at det var det mest stabile som jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg bruker Qt Extended (tidligere kalt Qtopia), fant ut at det var det mest stabile som jeg har prøvd. Bruker Qt Extended her også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå