Kagee Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Må vel nesten henge meg på denne tråden jeg også, nå som jeg har tid til å leke med Mokoen min. (og har kjøpt ekstra simkort til den ) En softwarefix som aktiverer ekko og støyredusering for GSM-modemet skal nå være i in-testing for openmoko-distroene. Den tilnærmet samme løsningen gav meg ekkofri Freerunner for noen uker sida. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Som aktiverer ekko? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Altså Aktiverer echoreduksjon og støyreduksjon Lenke til kommentar
_pooze_ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da har jeg nettopp lagt inn FSO MS3. Noen som har noen fete tips og triks på lur? Konfigurasjon? Kule/Nyttige applikasjoner? Wiki-pekere? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Må dessverre gi opp Freerunner prosjektet mitt for nå, da jeg ikke har tid eller ork til å fortsette. Hvis noen skulle være interessert i en billig, så er det bare å sende meg en PM.Har sendt deg en PM, men uten å få noe svar. Om du fortsatt har den, kan jeg være interessert. Det virker jo som en artig liten sak. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 fra planet.openmoko.org: What are the main things they did?The boottime of Om2008.9 is reduced by 55 seconds. From 2:35 to 1:40. So it's interesting, that the boot time is reduced by a minute in a week. The changes aren't in any image, but will be merged in the future. #1267: The qtopia echo problem was already solved, but now it's included in testing. Hopefully the base image will boot fully again after they smashed bug #2071, So we can test it. But they already have confirmed to be working on it. Openmoko has started to look into the touchscreen of the FreeRunner, So they can optimize it for finger usage. They created a program to analyse the finger touches. Analyses were posted to the mailing list. Also a video made it to youtube. Jeg er imponert over at boot-tida har gått ned så mye, men det er lang boot-tid fortsatt. Jeg fikk høre at telefonen min ble sendt fra reselleren for 2 dager siden. Snart får jeg også telefon (hvis alt går greit). Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bra, gleder meg til echo fixen blir ferdigtesta Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Neoen min er vekke :'( Den lå i PCbaggen, og plutselig var den og masse annet stæsj vekke. Er 99.9% sikker på at jeg ikke kan ha mistet den. :'( Endret 24. oktober 2008 av Ståle Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 slitsomt når folk skal være klåfingra... Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Neoen min er vekke :'( Du hadde selvfølgelig skrevet et script som sender GPS-logger til eposten din? og fått cron til å kjøre det en gang i timen? Endret 24. oktober 2008 av Kagee Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har ikke hatt tid til å gjøre noe som helst med den Altfor lite tid her i militæret. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 En liten reveiw til av Qt Extended 4.4.1 I går så testet jeg nettleseren til Qt 4.4.1, den er overraskende bra til å være så liten og mangelfull. Den har basic navigering, ingen mulighet for tabbing eller bokmerke, teksten kan være litt liten og det går ikke ann å zoome. Passordbokser går ikke ann å skrive inn i og submit knapper er GIGANTISKE. Men de har klart å få til scrollinga skikkelig, den er lett og kjapp å bevege deg rundt på nettsider, og den klarer fint å skille mellom det å klikke på linker og å flytte på skjermen, selv om at det å treffe riktig på så liten tekst kan være vanskelig (skal nevnes at jeg aldri har trykt på feil link). Den render sidene skikkelig også, noe som er en bra ting. Det som må gjøres på nettleseren for at den skal bli bra er å få fiksa det slik at man kan skrive i passordbokser, zooming, bokmerker, støtte for tab, litt mer avanserte innstillinger som det å ikke vise bilder ol. som burde være med i en mobil nettleser. Ellers så er den veldig bra, anbefaler den. Forslag til programmer jeg skal teste? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fins det noen bil-gps-er til Qtopia? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er vell ikke noe gps program som fungerer til 4.4.1 Ikke som jeg har funnet i hvertfall Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tja, tango gps skal vell funke der Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Joda, men jeg tenker mer på slike gps-er som man har i bil. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 *tenke* Du kan bruke debian pakker ja? eller? Men det var et gps program som var laga til formålet, husker ikke hva det het Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Joda, Debian bruker nok Debian-pakker. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tenkte mer i forhold til neoen da. Men se om du finner et gps program til debian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå