ole_marius Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 neo freerunner gta02 vs iphone har du her. http://wiki.openmoko.org/wiki/IPhone Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) http://wiki.openmoko.org/wiki/IPhone Er lov til å søke også EDIT: Sorry hvis jeg virker litt gretten EDIT2: Fælt som du skulle slå meg i dag Ole Endret 28. juli 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du virker gretten... Hva med mot N95 ? Vil dette være et godt valg for oss som ikke kan programmere linux ? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Får beklage, er bare så JÆVLIG varmt på hybelen her!! Men tilbake til topic. Spørs hva du ser i en mobil For øyeblikket så vil jeg nok si nei. HW er ferdig, det er SW som treng litt finpuss. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men personlig så satser jeg å kjøpe denne versjonen, for når vi først får den fysisk her til oss (altså via posten) er GTA03 sin SW ute, og vi kan installere den Neida, det er ikke så mye sannhet i det. Ihvertfall ikke enda. Det flotte med nettop Neo'en, er at det går an å programmere alt mulig til den. (Selv om den skulle hatt et kamera for facetracking, da kunne ikke noe slått den ) Lenke til kommentar
Nulani Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fekk min i dag. Óg ja, softwaren treng ein del finpuss, men eg kan då iallfall ringe og sende SMS. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ?!?! Fra hvem? Fra hvor? Når bestilte du? 1. batch? Har du det GPS-problemet? Lenke til kommentar
Nulani Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ?!?!Fra hvem? Fra hvor? Når bestilte du? 1. batch? Har du det GPS-problemet? Bestilte frå her ein gong midt i juni, så ja, første batch. Eg har ikkje fått prøvd GSP ennå. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 neo freerunner gta02 vs iphone har du her. http://wiki.openmoko.org/wiki/IPhone Denne linjen er vell alt man trenger å vite Operating system iPhone OS (Proprietary, excepting Darwin) Openmoko Linux (Source code available) Men fra spøk til alvor. Dette er nok absolutt ikke en telefon å satse på nå, dersom du ikke er en ivrig programmerer. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg begynner på informatikk nå til høsten, og programmering er det jeg lever for. Har mange gode ideer til programmer. Det at jeg har full dokumentasjon på gsm-brikken gjør også telefonen veldig "hackable" for logging av mye rart. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Heisann! Har noen spørsmål angående OpenMoko Freerunner. 1) Hvordan er talekvaliteten? 2) Noen ganger du må bruke pekepennen for å navigere? (små ikoner?) 3) Hvis du opplever hakking/forsinkelser, under hvilke oppgaver eller omstendigheter skjer dette? 4) Batteritid: Hvor lenge holder telefonens batteri hvis du "skrur alt på", og hvor lenge under "normale gjøremål" (litt ringing og sms-sending, litt surfing etc.) ? 5 a) Eventuelle feil/mangler/negative sider med telefonen? 5 b) Er det noe du savner skikkelig? Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 2) Noen ganger du må bruke pekepennen for å navigere? (små ikoner?) passer kanskje dårlig at jeg svarer på noe av dette, men tror jeg vet litt om denne. Brukergrensesnittet er ikke ferdig laget enda, husker jeg riktig prøver de å få til nettopp å ikke burke pekepennen. Intill videre er det nok ting den trengs til. I tillegg for å få et greit qwerty-tastatur (langt greiere enn numericen som tar opp hele skjermen) må du nok bruke pekepennen. Hawk Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde det gått ann å synkronisere fingerbevegelser man gjør på mobilskjermen via USB-kabel til PC-en? I såfall kunne man brukt Openmoko som tegnebrett Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde det gått ann å synkronisere fingerbevegelser man gjør på mobilskjermen via USB-kabel til PC-en? I såfall kunne man brukt Openmoko som tegnebrett Alt er mulig. That's the beauty of it! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er mulig, og veldig enkelt også strengt tatt. Kan lage det på en time vil jeg anta. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er ikke få ideer man har til programmer heller, steike så knall det blir når jeg får telefonen! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kanskje vi skal lage en ny tråd med forslag til programmer man kan lage? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hadde det gått ann å synkronisere fingerbevegelser man gjør på mobilskjermen via USB-kabel til PC-en? I såfall kunne man brukt Openmoko som tegnebrett Alt er mulig. That's the beauty of it! Nettopp det som gjør at den frister Det er mulig, og veldig enkelt også strengt tatt. Kan lage det på en time vil jeg anta. Høres bra ut! Kanskje vi skal lage en ny tråd med forslag til programmer man kan lage? Det er jo fullt gjennomførbart. --------------- PS! Om du leser dette, og vil kjøpe denne telefonen, samt få litt ekstra for mindre pris, skriv en post i tråden "Felleskjøp av Openmoko". Bestiller man 10 telefoner om gangen får man rabatt på prisen, hodetelefoner og en bag å ha telefonen i. Endret 4. august 2008 av BorN Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 PS! Om du leser dette, og vil kjøpe denne telefonen, samt få litt ekstra for mindre pris, skriv en post i tråden "Felleskjøp av Openmoko". Bestiller man 10 telefoner om gangen får man rabatt på prisen, hodetelefoner og en bag å ha telefonen i. Meg du hinter til? Har bestilt for leeeeeenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå