AlecTBM Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fint vi har Openmoko.com da Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Men kommer vi til å være raske nok til å få den i første batchen? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Håper det data_jepp får sitte oppe til de åpner og klikke bestill så fort som f'en Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Han bør sitte med 2 instanser av Opera med 1s autorefresh. Hvor den ene er 0,5s etter den andre. Og selvfølgelig skal AutoFill være fylt ut. Det er jo derfor vi har data_jepp som sjef over gruppen. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jepp Også må han ha to skjermer En for å sjekke om salget har starta (metoden som du beskriver) Og en for å bestille med AutoFill Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vil heller bestille fra Tyskland ettersom dere bare får 14 dagers returrett. Jeg får 2 år garanti Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Såpass ja, hehe. Så lenge pengene er på konto så skal jeg kjøpe på sekundet, samt booke flyfrakt via jetcarrier. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Høres bra ut. Har betalt nå, så er ikke lange tia igjen Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hører noe *rykter* om en mulig installfest lørdag 5. Juli Hvis det blir noe av, kan vi ikke ta det lørdagen etter? den 12. Da har kanskje enda flere mobilen, deriblant kanskje meg Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja Er vell egentlig bare en samling Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I Oslo etter det jeg vet. Men er ikke sikkert at det blir noe av har jeg hørt Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 synd jeg ikke fikk sommerjobb i år Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ja Og nå kommer du til å sikle over min Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Denne er spennende. Kan godt hende jeg prøver å snike en til meg fra USA. Ingenting er som et skikkelig mobilt verktøy som går som hånd i hanske med backendsystemet mitt som tildels er bassert på Linux/Unix systemer. Går sterkt ut fra at ssh er en selvfølgelighet på den lille herligheten? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jada, ssh er der andreas Men har ikke du kjøpt iPhone? eller var det bare en iPod Nano? Eller skal du ha begge Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hehe har iPhone med SSH, men liker dingser ^^ Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Elektriske dingser er fint det Spess når de kjører full Opensource Lenke til kommentar
yabo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 The Openmoko Freerunner kit, including the GTA02 phone unit, is a product that is being made available at the earliest possible time in its development. It comprises functional hardware with a very early, incomplete software stack. In other words, this is the 0.01 release, if people were thinking of a pure Free Software project. A Nokia 1100 or other very basic phone will be much more functional for some time. At the moment it does not work as an even impractical phone. So please think twice if this point in time is really the right time for you to order the GTA02. Remember, there will have a much more complete product at some later point, with better hardware! quote fra: https://www.truebox.co.uk/trueboxportal/ind...penMokoCaution2 Når er den klar for meg da? Er ikke interessert i å kjøpe før den er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå