Øby Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Ah, la ikke merke til den setningen først. Men det bekrefter vel egentlig det jeg fryktet; batterilevetiden er veldig dårlig. Dog betyr nok dette at den ikke bruker så veldig mye mer strøm når den er i aktiv bruk. En såpass kort levetid må jo bety at de fleste komponenter er påslått til enhvert tid. Heldigvis følger det med vegglader Endret 29. mai 2008 av Øby Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 i tillegg så vil jeg forvente ganske hyppige oppdateringer ihvertfall den første perioden. Release early, release often. Jeg blir ikke overrasket om levetiden øker etterhvert Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Husk at powersavingapp ikke er ferdig. Trur at batteri tiden blir litt bedre når den kommer opp og går. Lenke til kommentar
Øby Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Ja, det er sant. Håper bare de tar det på alvor, siden det er et viktig punkt for mange brukere. 3-4 dager levetid med standby avbrutt av mottak/sending av noen SMS + 2-3 samtaler om dagen bør kunne forventes av dagens telefoner. Klarer de å matche det, så vil det se positivt ut :-) De nye kjernene fokuserer jo også mye på strømsparing i disse "grønne dager"... Endret 29. mai 2008 av Øby Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 For en uke eller to siden var det 6 timer standby. Virkelig gode oppdateringer i strømsparing/suspend m.m kan det virke som. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 6 timer med snakking, kun gsm aktivert Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *bumper* og spør hvor man får tak i slikt? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva mener du med slikt? Telefonen får du kjøpt fra hjemmesiden til OpenMoko, snart, når de får den inn. Vi gleder oss alle sammen Kjøpte meg en slik USB IR Tranceiver. Ikke ment for Neo, men den burde da virke en liten stund ihvertfall. Super altmulig fjernkontroll her kommer jeg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva mener du med slikt? Telefonen får du kjøpt fra hjemmesiden til OpenMoko, snart, når de får den inn. Vi gleder oss alle sammen Kjøpte meg en slik USB IR Tranceiver. Ikke ment for Neo, men den burde da virke en liten stund ihvertfall. Super altmulig fjernkontroll her kommer jeg slikt = OpenMoko Takk for svar =) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 De første (vet ikke hvor mange) vil bli shippa med den fine fancy pekepinnen Etter det så blir det vanlig plastikk Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 JA det må vi Bestille kjapt som faen Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Folkens, chill! Ta det rolig! Pennen er bare verdt 20 kr eller noe sånt. Finner den på eBay Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 20kr?? Hvor er kilden din?? Kan ikke stemme, er jo 4 i 1 (hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jaja, men da er den ikke fra FIC. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ah, my bad. 10-15 kr er det rette svaret http://cgi.ebay.com/4-in-1-Laser-Pointer-T...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ståle, er akkurat den pennen de bundler. Cheap bastards! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 what the hell Hvordan kunne de gjøre noe sånt? Også legger de pennene kun til de første. Er sikkert bare for å tømme lageret de gjør det. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hehe, vi får jo med et fancy headsett! Folkens, er bare bonusutstyr de slenger med på gøy. Men nå er det juni. Lenge til telefonen kommer? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ikke så lenge håper jeg er bare en veldig fin puss igjen noen få uker skulle jeg tru, men skal ikke si noe sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå