Ståle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Denne skulle hatt VGA ut. Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Denne skulle hatt VGA ut. Det hadde vært noe. VGA skjerm på telefonen holder for meg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Men å ta med denne på foredrag og fyre opp OpenOffice Impress Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Denne skulle hatt VGA ut. Det hadde vært noe. VGA skjerm på telefonen holder for meg og det skulle ikke forundre meg om noen finner på å lage en usb til vga overgang eller noe i den dur. er allerede noen som pusler med slikt for nokia sine tablets... og når en snakker om nokia, dem viste fram video over wlan for en tid siden på nevnte tablets... Endret 8. mai 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
centx Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tenker det begynner å haste med å hive seg på en gruppe nå. Får vel regne litt på kronene Ser jo utrolig fet ut denne her. Håper bare ikke den får for høyt strømforbruk og dermed må lades for ofte. edit: Har ikke sett noe om den Norske openmoko wiki gruppen her, så tenkte det kunne være en idè å linke for de som ikke har lest det ennå. Noen her som er på #openmoko-no @ freenode? Endret 8. mai 2008 av centx Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg er der, og hvis jeg ikke tar helt feil så er Marsan også der. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Okey, i dag er min bursdag og hamstrer inn penger til ny mob Kan noen bare gi en kort og enkel beskrivelse på hva jeg må gjøre for og "bestille" denne og svare meg på noen spørsmål. Det er ikke bundet til noe abn? så man kan sette inn sitt eget somkort og det fungerer. Ring og sms funksjonen på denne vil funke fint her i norge ved mottak, ikke no problemer med det. .. ? Mvh Meg Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ingen problemer, ingen abenomang (hehe, ordboka til firefox kommer med atomkrig på det feilstava ordet) Ringing er ikke noe forskjellig enn fra andre land Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg er der, og hvis jeg ikke tar helt feil så er Marsan også der. Jepp, jeg henger på irc fra tid til annen. Bare å spørre om spørsmål der. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja du kan forresten gå til irc kanalen #openmoko-no på freenode og spørre der, hvis det er folk der så svarer de, men det er ikke alltid det er noen aktive folk der. ellers så er det mail lista til openmoko. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Gleder meg til denne telefonen, gitt. Håper den kan erstatte min nåværende mobil (N95-2). Henger meg med på openmoko-no-folket, jeg. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 nice Ka kaller du deg? Bare å komme folkens (Håper dette ikke blir regna som reklame) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 RiotTM, samme som her. Forsvant fordi jeg ikke er heeeelt vant med Irssi som irc-klient, også kom middagen så kom filmene... Kommer vel så snart jeg har ordnet med annen irc-klient. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 kan anbefale x-chat i linux Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg vil likevell anbefale irssi som ircklient. Utrolig liten og snedig. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er opprettet tråd for felleskjøp av Freerunner i felleskjøp delforumet. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Link? Aner ikke hvor det delforumet er. Har bestilt meg en til linux-gadget: iRex iLiad! e-ink-device med wifi, touchscreen og best av alt: Normal Linux Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Forbruker - felleskjøp. . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20 Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 OpenMoko bytter fra GTK til Qt. OpenMoko Switches from GTK+ to Qt Lenke til kommentar
Øby Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 En utvikler var innom mailinglista med en lite update i går: http://lists.openmoko.org/pipermail/commun...May/017531.html I korte trekk skal følgende skje: - En ekstra test-run på fabrikken - Final testing av telefonene ca. 1. juni - Deretter sending. Tar mellom 1 og 4 uker fra sending til telefonene er på distribusjonssentraene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå