Raijin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis det ikke er mulig å bestille fra OM tar pulster.de "bare" 300 euro per telefon. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Kjeda mæ litt på skola, men har laga et script som gjør om prisen til NOK. Kursen oppdateres hvert 15. min http://alexander.no-ip.org/script/kurs/ i skrivende stund så viser den 1968 NOK, men renta går opp, dermed gjør prisen det også :/ EDIT: Har endre scriptet en del. Oppdateres hvert 5. min. Skifta kilde fra sparebank1 til xe.com. Laga historikk oversikt (LINK) Laga graf til historikken (LINK) Og straks så kommer også kildekoden til scriptene ut EDIT2: Da var kildekoden ute (LINK) Bruk og modifiser hvis dere vil Endret 3. mai 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ikke helt sikker på åssen renteoppgangen skal påvirke kronekursen, men så er det mye ved økonomien som jeg mener strider mot all fornuft... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hehe Er slik at renta blir økt for å gjøre krona svakere, noe som fører til høyere pris på dollaren. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 og det der med sterk og svak mynt vs en hvilken som helst annen mynt gir meg hodepine om jeg prøver å finne ut av hvordan fungerer... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hehe Hvis krona er sterk så er det billigere for oss å handle i utlandet, men det blir dyrere for utenlandske å handle med oss. visa versa med en svak krone Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 det er så, men det som forvirrer meg er hvordan en slik forskjell har oppstått i det hele tatt siden alle myntenheter handler om å være mellomledd for bytting av varer og tjenester... men men, denne tråden er nok ikke rette stedet å drive en lengre diskusjon rundt økonomi, eller? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) nei sant det. Har fulgt litt med på mail lista nå. Noe av det mest elegante var vell at TrollTech har laga et GUI til smartmobiler/PDA som er crossplatform. http://labs.trolltech.com/blogs/2008/04/22...embedded-linux/ Det er også kommet forslag om DLP i neste mobil. Endret 24. april 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 det har kommet mange forslag for neste mobil Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har dere faatt med dere at Freerunner ikke vil kunne spille av video i tilfredsstillende kvalitet? Nedtur... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 definer tilfredsstillende kvalitet Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den vil kunne spille av qvga paa 15-20 fps. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 HAn mener 640x480pix med 25f/ps. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dream on, boy. Med 640x480 vil Freerunner klare aa prestere hele 7.5 fps! Og da snakker vi ikke streame fra SD-kortet, men fra RAM. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Har dere faatt med dere at Freerunner ikke vil kunne spille av video i tilfredsstillende kvalitet? Nedtur... definer tilfredsstillende kvalitet HAn mener 640x480pix med 25f/ps. Svarte for deg hva tilfredstillende kvalitet var Har ikke tid til å se film uansett jeg Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis man gjør om filmen til mpeg1 eller 2 så vil det nok kunne gå Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ah, Jepp, jeg vil gjerne bruke den fine skjermen til litt filmtitting. Alec, nope, det ser daarlig ut med tanke paa film paa Freerunner. Lenke til kommentar
yabo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Virker som Pulster er det beste stedet å handle så langt.. # The new baby of OpenMoko is called "Freerunner". It is the successor of model "Neo1973" (GTA01). The Freerunner (GTA02) will be available May 2008. We try to aim 299 EUR sales price. Once it's ready to ship, you will find it in our shop. We do not make pre-orders of items we dont have in hands, so please understand. # We are the first official distributor for Openmoko products (Source: Reuters) and will offer you the new Freerunner here for a quick and easy order. No pain with import customs and paperwork. # For email notification please email us here: E-MAIL (you will get a one-time info mail, we hate Spam ourselves), please still feel free to order when and where you want. Meldte meg på email-notification jeg... :-)))) Fin PDF: http://www.pulster.de/info/pdas/openmoko/f...unner-flyer.pdf Men Hvordan blir det med norske abonnementer, SIM-kort og slikt? Kan det bli trøbbel? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det blir neppe trøbbel med norske leverandører Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Ikke trøbbel i følge OM`s wiki: http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo1973_comp...roviders#Norway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå