Ethernet Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei! Jeg vet at det finnes slike kontroller som man kan feilsøke komponentene i dataen for feil. Jeg klarer bare ikke å finne det! Er det noen som veit om en nettbutikk som selge slike? Takk Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei! Jeg vet at det finnes slike kontroller som man kan feilsøke komponentene i dataen for feil. Jeg klarer bare ikke å finne det! Er det noen som veit om en nettbutikk som selge slike? Takk 9160767[/snapback] har set noe slikt på qxl. men om det virker vet jeg ikke Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Hei! Jeg vet at det finnes slike kontroller som man kan feilsøke komponentene i dataen for feil. Jeg klarer bare ikke å finne det! Er det noen som veit om en nettbutikk som selge slike? Takk 9160767[/snapback] har set noe slikt på qxl. men om det virker vet jeg ikke 9160878[/snapback] Okei, har du en link? For jeg veit liksom ikke hva det kalles en gang Lenke til kommentar
nidec Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 F.eks: http://search.ebay.co.uk/motherboard-diagnostic Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Ah. Takk! Noen norske nettbutikker som selger? Endret 28. juli 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Slike kort er lite verdt. Det er bare et display som viser POST koder fra BIOS, det gjør ikke noe feilsøking på egenhånd. Det er en del hovedkort som har slike display innebygd. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Slike kort er lite verdt. Det er bare et display som viser POST koder fra BIOS, det gjør ikke noe feilsøking på egenhånd.Det er en del hovedkort som har slike display innebygd. 9161677[/snapback] Mitt har ikke det. Jeg trenger et slikt kort, OK ? Lenke til kommentar
rozon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg trenger et slikt kort, OK ? Sikker? Jaja, link under uansett... http://www.pc.no/art/2004-05-04-a.asp Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Slike kort er lite verdt. Det er bare et display som viser POST koder fra BIOS, det gjør ikke noe feilsøking på egenhånd.Det er en del hovedkort som har slike display innebygd. 9161677[/snapback] Mitt har ikke det. Jeg trenger et slikt kort, OK ? 9161679[/snapback] Han prøver bare å spare deg for noen kroner. Det er lite sannsynlig at et port80-kort hjelper deg med feilsøkingen. Jeg skal vedde en minnebrikke og 4 bugg på at det ikke fungerer. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 For jeg veit liksom ikke hva det kalles en gang Det heter POST kort. Utrolig lite effektivt å søke etter post kort forresten. http://en.wikipedia.org/wiki/POST_card Sjekk at BIOS produsenten din har gitt ut informasjon nok til at et slikt kort kan ha et snev av nytte. Hvis ikke så kommer du ikke lengre i feilsøkingen fordi det lyser et nummer som ingen vet hva er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå