Gå til innhold

Mange småfeil med Xboxen.

LucarioX

Anbefalte innlegg

Min X360 som ble kjøpt på release viser seg å leve enda, ingen røde ringer enda. Men dessverre har den begynt å tulle litt. Når jeg laster ned en demo F.eks stivner plutselig prosent tellern, må da logge ut av Live for å så logge inn igjen for å se hvor mange prosent nedlastingen har kommet. Når jeg trykker meg inn på "Friends" i Live menyen henger ofte maskinen seg, må da vente en stund eller skru av og på boxen igjen. Den henger seg også ofte helt i spill og sånt. Nylig har den også laget tre fine hakk i Forza 2 spillet mitt, ikke så store at spillet ikke kan spilles, men det fryser av og til. Mulig jeg har dultet borti boxen under spilling, men har aldri snudd den eller flyttet på den. Enda et problem er også at den ikke viser batteriet på kontrollen ordentlig, når det er merket av 4 streker tar det ofte bare noen sekkunder før jeg må skifte batteri igjen, altså stemmer ikke det målern sier. Det siste problemet er vel at maskinen bråker endel, men det er vel vanlig. Mange av disse problemene bla. det med at prosenten under nedlastinger ikke virker kom etter vår oppdateringen. Er det noe jeg kan gjøre med alt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg tror det meste av det sier her med at ting henger seg er software-relatert, men irriterende er det. Jeg trekker ofte bare ethernet-kabelen ut, da løsner det seg, men jeg må jo logge på Live-igjen da...

Angående batterimåleren, er jeg under inntrykket den er bergenet for det oppladerbare batteriet, da stemmer den rimelig godt nemlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...