dabear Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg åpna nettopp en boks med hermetisk annanas, og satte meg til å spise annanasringene oppi. Før jeg derimot gjorde det, tok jeg ut annanas-safta og helte den opp i et glass, og fylte i farris (40% annanas-saft, 60% farris). Resultatet blei en svingod drikke. Jeg har derimot ikke sett noe slikt ferdigblanda i butikkene. Finnes det Annanasbrus å få kjøpt? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Pineapple Soda eller brus med ananassmak. Endret 28. juli 2007 av NoEvo Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Bor på Sunnmøre, så her går det mye i ananasbrusen. Fantastisk god, sjokkerende at den ikke selges over hele landet. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Mener den fremdeles er å få tak i i de fleste større dagligvarehandeler som Ultra, Obs, Ica og Meny. Er også fan av Ananas Endret 28. juli 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Mener å huske at jeg drakk ananasbrus i USA. Det var ikke godt, å den ble hellt ut. Men så er ikke jeg så glad i brus da... Edit: syntes trådstarter skal endre tittelen. Det heter ikke annanas. Endret 29. juli 2007 av sorine Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vel, Fanta har vel brus med ananas-smak. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 i damark hadde de noe annanas brus. kosta 3 kroner får en halv liter. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Oscar Sylte produserer ananasbrus og leverer til mange steder i landet, men selvfølgelig ikke på østlandet av det jeg kan se. Har selv en mormor på Sunnmøre og hver gang jeg er å besøker henne, passer jeg på å kjøpe et lass med ananasbrus og pærebrus :-) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Oscar Sylte produserer ananasbrus og leverer til mange steder i landet, men selvfølgelig ikke på østlandet av det jeg kan se.9180037[/snapback] Synd egentlig. Burde sende dem en mail for å høre om de leverer til noen butikker i nærheten av meg. Om enn bare for å få det avkreftet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Her i Møre og Romsdal er det aldri manko på ananasbrus. Både Oscar Sylte og Brænne er å få kjøpt i butikkene. Utrolig god brus, spesielt Brænne sin. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 her i sogn og fjordane er den også å fa kjøpt men har ikkje coop ein annanasbrus? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 her i sogn og fjordane er den også å fa kjøpt men har ikkje coop ein annanasbrus? 9207412[/snapback] Har ikke jeg fått med meg iallefall, bare sett farris med ananassmak jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå