PaulieMan Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Har trøbbel med å få koblet til det trådløse nettverket med bruk av overnevte hardware/OS. Jeg kan koble til så lenge jeg lar alt være som det er "ut av eska", dvs jeg kan ikke skjule SSID fra ruter, jeg kan ikke bruke noen form for kryptering for å koble til....så lenge jeg lar nettverket være åpent kan jeg koble til, dette er dog ingen god løsning.... Jeg kan heller ikke koble til nettet hvis jeg stiller inn DIR 655 til å bare sende ut 11n signaler.... Har driverversjon 1.0.4.9 til min DWA 142, jeg kan koble til vha av min gamle router (Dlink 624+), her blir det også godtatt om jeg kjører WEP-kryptering..... Alt av maskinvare og software er oppgradert rel nylig, har lastet ned oppdateringer og ellers gjort det jeg burde, eller? Hvis noen har noen idé om hvordan dette kan løses, vil jeg bli svært takknemlig! (bare så det er sagt, dette er den andre maskina jeg opplever dette på...) (intet problem på XP maskina mi) Endret 28. juli 2007 av PaulieMan Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Du kan ikke koble til allle typer kort på en gang b/g/n . Du må velge hvilken type kryptering du vil ha. N støtter ikke wep og b/g støtter ikke wap 2. Hvis du leser hjelpeteksten på høyre side når du stiller inn routeren, så står det forklart der. Jeg bruker wap og aes fordi det ifølge hjelpeteksten gir best kompabilitet med de fleste kort. Endret 3. august 2007 av Digitalis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå