Gå til innhold

Enkle spørsmål om Premiere Elements

Anbefalte innlegg

Hei,

Er svært nybegynner innen videorediering, men har anskaffet Premiere Elements, og har tenkt å lage enkle musikvideoer.

Har gjort noen takes hvor et band står og mimer til ei musikkfil, og har importert og alignet dette sammen med lydfila i Premiere. Problemet nå er at jeg vil låse disse i tid. Hvis jeg kutter bort en del av et layer så forskyver alt seg i tid.

Skal også ha alle klippene i s/h, strekt litt i høyden, og høy kontrast. Er det noen måter og legge alle disse endringene på klippene i en jafs?

Noen som har gode tips og komme med? Andre ting jeg bør tenke på?

Takk takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal også ha alle klippene i s/h, strekt litt i høyden, og høy kontrast. Er det noen måter og legge alle disse endringene på klippene i en jafs?
Prøv å legg til effektane på eitt klipp, gå inn i Effect Controls, merk effektane (hald inne Ctrl og klikk på namnet til effektane), trykk Ctrl + C, merk so alle dei andre klippa på tidslinja og trykk Ctrl + V. Dette ville fungert i PPro, er usikker på om det fungerer i Elements, men du kan no prøve. Det som skjer er at du ganske enkelt kopierer effektane og limer dei inn på alle dei andre klippa.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...