Tinyboom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg biter ikke negler når jeg har negelakk på, så må ha det ca hele tiden xD Biter hveldig lett om jeg er nervøs, eller stresset av noe slag. Ellers, så er det så mye enklere enn å hente en saks Spytter dem ut.. Men har opparbeidet en lei uvane med å spise hunde rundt oO Spytter den også ut da... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) - Hvorfor biter man negler? Vane. - Er det vanskelig å venne seg av med? JA! - Hva er så fristende med å bite negler? Vet ikke, bare gjør det automatisk. - Spiser dere neglene etter på ? ph34r.gif eller spytter dere dem bare ut? Kommer helt an på. Men oftest ned til magen, tenker ikke over det. - Vil du si at det å bite negler en en stygg uvane? Både og, man kan fikse litt på de. Men som oftest så ser det ikke pent ut. Ikke slik som jeg knasker ihvertfall. Men kan nevne at det er ikke tånegler jeg spiser på. Endret 1. august 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Negelbiting kan føre til fall i intelligens. Det er påvist at bly skader hjerneceller. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Haha, jeg har hørt det er like uhygienisk å bite negler som å slikke en doskål regn, det sier litt! Bryr jeg meg? Neppe Biter negler fordi jeg ikke gidder å klippe dem =] Og så pleier jeg å spise neglene, samme med huden rundt neglene! Gjør det meg til en kanibal ??! : EDIT: leif Endret 1. august 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er bare kult å være litt kannibal Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg biter negler fordi det går så jævla mye kjappere enn å måtte klippe dem. Lenke til kommentar
smlia Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Å spise seg selv, jeg syns det er en fasinerende tanke :!: Er negler/huden rundt mettende? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Biter ikke negler, men huden rundt 9160797[/snapback] jeg gjør begge deler... edit: nå... Endret 2. august 2007 av 2badle Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 - Hvorfor biter man negler? - Man begynner som barn, av latskap regner jeg med. - Er det vanskelig å venne seg av med? - Umulig! - Hva er så fristende med å bite negler? - Absolutt ingenting, men man slipper å klippe dem. - Spiser dere neglene etter på ? eller spytter dere dem bare ut. - Spytter dem ut! Geez! - Vil du si at det å bite negler en en stygg uvane? - Ja! Har også prøvd sånn "neglelakk" som smaker helt jævlig, men trangen til å bite negler var for stor... Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) 1. Hvorfor biter man negler? - Jeg biter fordi det er veldig tilfredstillende. Og jeg gjør det når jeg kjeder meg. 2. Er det vanskelig å venne seg av med? JA! Men ser det ikke som noe stort problem, så har ikke prøvd ordentlig enda. Klarer det over ganske lang tid, men tygger da på neglene så det bli myke og bøyde. Og til slutt klarer jeg ikke mer og river driten av=) 3. Hva er så fristende med å bite negler? - Som sagt, så synes jeg det er veldig tilfredstillende (ingen anelse hvorfor) 4. Spiser dere neglene etter på ? ph34r.gif eller spytter dere dem bare ut. - JEG SPISER DEM! Tygger dem til støv og svelger hele driten etterpå=) Smaker dødsgodt! 5. Vil du si at det å bite negler en en stygg uvane? Om man gjør det når man blir nervøs er det ikke pent. Og hvis man gjør det når man har tatt i mye skitne ting o.l er det heller ikke bra. Men å bite vekk noen negler en gang i blandt er da ikke så fælt?=) Endret 2. august 2007 av Jurgemaister Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 4. Spiser dere neglene etter på ? ph34r.gif eller spytter dere dem bare ut. - JEG SPISER DEM! Tygger dem til støv og svelger hele driten etterpå=) Smaker dødsgodt! 9191369[/snapback] øøø.... jaha.... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 - Hvorfor biter man negler? Lei uvane som ejg ikke klarer å bli kvitt. Har "alltid" gjort det. - Er det vanskelig å venne seg av med? Ja, prøvds flere ganger - Hva er så fristende med å bite negler? Smaken Vetta faen - Spiser dere neglene etter på ? eller spytter dere dem bare ut. Eter dem 19 av 20 ganger. - Vil du si at det å bite negler en en stygg uvane? Ja Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg biter litt negler, men spytter dem seff ut. Ellers er vel mine svar nokså like resten her. Å bite negler syntes jeg ikke er så veldig gale. Det som verre er, er å plukke seg i nesen Det er lov å snyte seg, men ingenting er mer kvalmefrembringene enn når du ser en plukke en skikkelig klyse ut av nesen, og putter den i MUNNEN!! (jeg hadde en i klassen som gjorde det før) Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg kjeder meg, og begynner å bite negler. Nuff said. Skal begynne å alltid gå rundt med tygge på meg, kanskje uvanen tar slutt da. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har egentlig aldri funnet ut hvorfor jeg biter negler, men det er fryktelig irriterende til tider! Kan oppleve at etter en 40 minutters action-fylt episode av 24, kan neglene være bitt til det ytterste. Så stress er vel en faktor som er viktig her, men kjedsomhet er også ofte en synder. For det meste biter jeg negler uten at jeg selv tenker over det, og hvis jeg da tenker at jeg ikke skal bite, er jeg på igjen 2 minutter etterpå. Har vel egentlig aldri gått skikkelig inn for å slutte, men kanskje det er på tide? Uhygienisk og en veldig stygg uvane er det i alle fall! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 - Hvorfor biter man negler? Fordi man ikke har noe annet å gjøre. (kjedsomhet) - Er det vanskelig å venne seg av med? Om man bestemmer seg skikkelig tror jeg det skal gå ganske greit. - Hva er så fristende med å bite negler? Om jeg har fått en brukket negl eller noe, vil den irritere meg veldig. Så da biter jheg den av . - Spiser dere neglene etter på ? Spytter dem ut, enten i hånden og knipser vekk eller bare rett ut. - Vil du si at det å bite negler en en stygg uvane? Ja jeg vil si det er en stygg uvane. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg biter og tygger på negler fordi det er så godt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg biter negler fordi: 1. Gidder ikke klippe dem. (WTF?) 2. Bruker det som tidsfordriv + det er godt å knaske neglene, for så å spytte dem ut. Ah, delikat! 3. Når jeg er stresset - da tygger jeg som bare F. Uvane, sier du? Kanskje. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 - Hvorfor biter man negler? -> en ubevisst handling. jeg kan sitte å tenke eller ha "stirrå" på noe åsså har jeg begynt å bite.. eller ser film.. vips så har jeg bitt. det er bare noe som sjer, ikke en bevisst handling i det hele tatt. - Er det vanskelig å venne seg av med? -> for det er ikke bevisst. det bare skjer. jeg har klart å slutte men d va for hver gang jeg merket at jeg kom til å begynne så tok jeg meg en røyk eller gjorde noe annet (gikk mye røyk) - Hva er så fristende med å bite negler?-> det er ikke fristende. det bare sjer. - Spiser dere neglene etter på ? eller spytter dere dem bare ut.-> både og:sick: - Vil du si at det å bite negler en en stygg uvane? -> jepp. e gla for jeg slutta. beit meg jo til blods osv.. 9160591[/snapback] men jeg har og hørt at negler er stappfulle av B-vitaminer. å en overdose av B-vitaminer gir en beroliggende følelse. som da gjør at du gjør dette i strassa situasjoner osv.. kan være sant i noen tilfeller. men føler meg lixm lite stressa når jeg sitter å ser film me venna mine.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 1. Hvorfor biter man negler?- Jeg biter fordi det er veldig tilfredstillende. Og jeg gjør det når jeg kjeder meg. What he said. Skjønner ikke hvorfor jeg liker det, men det er en av livets gleder Resultatet er en annen sak, men det er nå like greit siden jeg spiller piano, og da er det fy-fy med lange negler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå