morti23 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) har kjøpt meg ny inferno us sports bil. jeg har fått startet den men når den starter kjører den av seg selv i full fart uten at jeg trykker på noe på kontrollen, noen idee om hva jeg må gjøre for at dette ikke skal skje? hva slags justeringer må jeg gjøre... Endret 28. juli 2007 av morti23 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har du lest igjennom manualen? Det skal vel stå der hvordan man stiller inn bilen.. Vet hvordan dette gjøres, men er for trøtt nå til å forklare. Om ingen andre har forklart så skal jeg se hva jeg får til i morgen -pixi Lenke til kommentar
blom93192 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 På komtrollen er det som regel to vri greier 1 til svinginga og en til gass. vri den som er til gasse til du ser at dekka nesten ikke går rundt. men ikke vri den så at dekka ikke går litt rundt for da kan den ikke stå på domgang Lenke til kommentar
vegham Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har du forbindelse mellom bil og radio? virker svingingen? prøv å still ned throttle trim på kontrollen. Hvis den ikke går lenger må du stille på skruen som bestemmer tomgang til motoren, i bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå