Gumpen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som kan finne/si set realmlist til wowscape? jeg finner den ikke .. har laget acc alt (denne "tråden" er fri for "kjøp deg spillet" komentarer, for jeg har kjøpt spillet" Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 etter iherdig leting (les: et par sekunder) så fant jeg (ved å trykke support på siden der) et fint lite sted på forumet (til wowscape) som heter FAQs/Guides, der hvor man skulle tro det står hvordan du gjør det. jeg vet ikke sikkert, fordi jeg ikke gidder å lage en forum konto der, for å sjekke. ps. har det noen gang blitt noen fast avgjørelse om det skal være lov å snakke om private servere på forumet? kan en moderator kanskje gi et klart svar på dette? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 vell..uansett om det er lov eller ei..så går det vist ikke ann å registrere seg på wowscape..for når jeg skal aktivere brukeren via en link som jeg fik på mail...så er det bare en helt hvit side, ikke noe mere... å jeg kan ikke komme inn på forumet uten...jeg har prøvd i firefox og opera...kan prøve i explorer da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Etter det jeg har fått med meg tillates det ikke diskusjoner rundt private servere. Kanskje selve moralen rundt det, men ikke direkte om hva og hvordan o.l. Jeg stenger denne og videre reaksjoner kan tas via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg