psyches Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Halloen! Jeg har tenkt på å begynne å trene på helsestudio, og jeg har en gym i nærheten. Jeg har til og med funnet en kompis som har lyst også. Jeg tenker bare at det kommer til å bli JÆVLIG flaut, at de svære gutta ser på meg å tenker "Fy faen, hva gjør han her?" liksom. Er det virkelig sånn ? Og hjelper de trenerne deg i starten? mvh Hansen Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Halloen! Jeg har tenkt på å begynne å trene på helsestudio, og jeg har en gym i nærheten. Jeg har til og med funnet en kompis som har lyst også. Jeg tenker bare at det kommer til å bli JÆVLIG flaut, at de svære gutta ser på meg å tenker "Fy faen, hva gjør han her?" liksom. Er det virkelig sånn ? Og hjelper de trenerne deg i starten? mvh Hansen 9160443[/snapback] Nei og Ja. Enkelt og greit. På det siste er det jo litt avhengig av hvilket studio. Men det ligger en time som oftest med i prisen hvor trenerne setter opp et program for deg. Hvilket studio er det snakk om da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ingen bryr seg rett og slett om andre enn seg selv så lenge du ikke står å trener bare armer hver trening da vil vel folk se rart på deg etterhvert. Ingen tenker "hva faen gjør han her?", er ganske mange pingler på de flestre treningstudioer hvis du ikke bli medlem av et kroppsbygger gym da Lenke til kommentar
psyches Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Halloen! Jeg har tenkt på å begynne å trene på helsestudio, og jeg har en gym i nærheten. Jeg har til og med funnet en kompis som har lyst også. Jeg tenker bare at det kommer til å bli JÆVLIG flaut, at de svære gutta ser på meg å tenker "Fy faen, hva gjør han her?" liksom. Er det virkelig sånn ? Og hjelper de trenerne deg i starten? mvh Hansen 9160443[/snapback] Nei og Ja. Enkelt og greit. På det siste er det jo litt avhengig av hvilket studio. Men det ligger en time som oftest med i prisen hvor trenerne setter opp et program for deg. Hvilket studio er det snakk om da? 9160452[/snapback] Takk for svart Det er snakk om Champion Gym på Langhus. Trur det er en del "svære" der. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Ingen bryr seg rett og slett om andre enn seg selv så lenge du ikke står å trener bare armer hver trening da vil vel folk se rart på deg etterhvert. Ingen tenker "hva faen gjør han her?", er ganske mange pingler på de flestre treningstudioer hvis du ikke bli medlem av et kroppsbygger gym da 9160467[/snapback] Nei jeg tenkte å styrke hele kroppen da, det var vel intensjonen. Også legge på meg et par kilo. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Folk bryr seg mest om seg selv uansett er min erfaring. De som er svære og sterke har jo startet et sted de også, og vet at man som oftest ikke løfter mye med en gang. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 gymmen på langhus ja. Trener der selv før trente jeg på spenst kolbotn og jeg synes gymmen på langhus er mye bedre. Det er billigere, bedre miljø (synes jeg) og man slipper å stå i lange køer og vente på at apparater o.l skal bli ledige. Og ja, du får satt opp et treningsopplegg. Det er bare å spørre en av de som jobber og det med at de større gutta ser på deg: nei det er ikke noe problem...har selv ikke opplevd det. Det er mange som er "små" der. bare å begynne Lenke til kommentar
psyches Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Takk takk, tenker å ta en prøve trening til uka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå