Gå til innhold

Ser denne pcen bra ut?

Anbefalte innlegg

Ikke noe galt i å kjøpe 4 gb ram :)

Det han sier at du bør heller kjøpe 4 gb ram brikker som er 2x2048 enn 4x1024.

Når du ser på prisene på prisguiden så bør du se hvilken nett butikk som samlet har den beste prisen.

Eller kanskje ikke, blir endel dyrer så jeg nå :whistle:

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, så det er ikke verdt å kjøre 4 GB ram? Noen som kan svare på det? Men kan du svare på om det blir noe problem visst noen deler ikke fungerer?

Edit: Sorry misforstod posten din, så det jeg har nå er 2* 2048, og det burde fungere?

9168837[/snapback]

Problemet er at du må få maskinen på feilsøking,for og finne ut hva som er galt..Hvis ikke du samler alle komponentene til en Forhandler som monterer den for deg..Da har du garanti fra butikken du handler fra..Du har 2 år reklamasjons frist på delene også (mener jeg) hvis ikke det er synelig skade på komponentet.Hvis du velger og montere den selv.Litt på tynn is her,men noen får redigere meg her hvis det er feil.

Lenke til kommentar
Ok, så det er ikke verdt å kjøre 4 GB ram? Noen som kan svare på det? Men kan du svare på om det blir noe problem visst noen deler ikke fungerer?

Edit: Sorry misforstod posten din, så det jeg har nå er 2* 2048, og det burde fungere?

9168837[/snapback]

Problemet er at du må få maskinen på feilsøking,for og finne ut hva som er galt..Hvis ikke du samler alle komponentene til en Forhandler som monterer den for deg..Da har du garanti fra butikken du handler fra..Du har 2 år reklamasjons frist på delene også (mener jeg) hvis ikke det er synelig skade på komponentet.Hvis du velger og montere den selv.Litt på tynn is her,men noen får redigere meg her hvis det er feil.

9168955[/snapback]

Så det er best å kjøpe fra en forhandler? Men det er vel ikke noe problem, visst for eksempel Rammen ikke funger, å sende den tilbake for å få tak i en ny en?

Visst eg skal bestille i fra de forkjellige forhandlerne, blir det 6 forskjellige. Noen som har hatt noen problemer med en av disse?

Amentio

shg.no

Komplett.no

Stretto.no

Yaha.no

computercity

Endret av Dj_Arnleif
Lenke til kommentar

Visst eg skal bestille i fra de forkjellige forhandlerne, blir det 6 forskjellige. Noen som har hatt noen problemer med en av disse?

Amentio

shg.no

Komplett.no

Stretto.no

Yaha.no

computercity

Handlet fra de 3 i toppen,ingen problem,resten vet jeg ikke..Men du kan lese om de forskjellig på prisguiden..Der ligger det Rating på de forskjellige..

Lenke til kommentar

Går du for 2x2 RAM nå bruker du 2 slotter på hovedkortet og har 2? ledig, har du 4 slotter og går for 4x1 RAM er du "låst" og må "hive ut" 2x1 for og få mer RAM om / når du finner ut at 4Gib RAM er for lite. Eg ville gått for 2x2 løsninga nå og hatt ledige slotter på hovedkortet til seinere utvidelser om nødvendig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...