Gå til innhold

G.R.A.W 1 spørsmå,l koder å campaign?


Anbefalte innlegg

Hey.. er det noen som har prøvd/hørt at det går an å gå igjennom G.R.A.W 1 med koder som eks evig liv og allikevel kan du få achievement?

 

synes det er veldig kjekkt spill men det er så dårlig med checkpoint systemet og liv systemet , så vil prøve med koder å se om spillet blir enda kjekkere, men gjør det ikke vis eg må ofre achievementsa.

 

(vet ikke om det finnes koder på det i det hele tatt, men en venn sier det går.)

 

- Cato :cool:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Back knappen er Back knappen det. Eksisterer ingen Select knapp på 360 kontrolleren ;)

 

Og hvis du ikke finner den så er du mer eller mindre blind og det er med andre ord ett mirakel at du har klart og poste her, ettersom det står klart og tydelig "back" midt på kontrolleren ca ;)

Lenke til kommentar
Back knappen er Back knappen det. Eksisterer ingen Select knapp på 360 kontrolleren ;)

 

Og hvis du ikke finner den så er du mer eller mindre blind og det er med andre ord ett mirakel at du har klart og poste her, ettersom det står klart og tydelig "back" midt på kontrolleren ca ;)

9169382[/snapback]

 

ah ok :blush:

 

Men kodene fungerer ikke :p

 

kjeksmesteren hvordan klarte du det?

Lenke til kommentar

Jeg gjorde slik som beskrevet i landos link, altså trykk på start mens du er i action (ikke i hovedmenyen eller noe slikt) så holdt jeg inne LT+RB+Back, mens jeg trykka Y, Y, X, RB, X, og LB. Gjorde du det riktig skal det komme en liten lyd som kvittering på at du har "fått" koden(e). :) (Altså ikke noe "select")

 

NB: Hver gang du kommer til et nytt level (etter hver gang du får achievement), eller går ut og inn av single playeren må du trykke inn kodene på nytt.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde slik som beskrevet i landos link, altså trykk på start mens du er i action (ikke i hovedmenyen eller noe slikt) så holdt jeg inne LT+RB+Back, mens jeg trykka Y, Y, X, RB, X, og LB. Gjorde du det riktig skal det komme en liten lyd som kvittering på at du har "fått" koden(e). :) (Altså ikke noe "select")

 

NB: Hver gang du kommer til et nytt level (etter hver gang du får achievement), eller går ut og inn av single playeren må du trykke inn kodene på nytt.

9173899[/snapback]

 

hm skjønner ikke hva jeg gjør galt? jeg klarer det ikke får prøve en annen kode

Lenke til kommentar
du må ha starta en level. trykk på pause. hold inne LT+RB+Back

 

så trykker du koden, men du holder LT+RB+Back inne... det kommer en lyd når du har slått koden riktig. simpelt.

9181688[/snapback]

 

åjaa... da skjønner jeg eilen holdt ikke inne :p

 

 

Der gikk det ! holder på med hard nå .. !

 

takker alle for hjelpen

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...