$|rone$ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Er det noen som vet noe om Brute Force så snakk ut! Blir Brute Force et Online spill? 8) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Sjekk denne siden med alle linkene så burde du finne ut alt! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg ser mer og mer frem til denne tittelen, screenshotene ser jo bedre og bedre ut for hver gang jeg sjekker :o :-? Det skal komme i April, men utsettelser kan jo komme... Og ja, det blir et multiplayer basert spill, men jeg vet ikke om det kommer på Live. I singleplayerdelen kan man være 2 stykker, og fullføre spillet i co-op mode, og ryktene jeg har hørt tilsier at det blir på høyde eller blir bedre enn den delen i Halo 8) 8) 8) Lyd/Effekter skal også bli i toppklasse, selvsagt i Dolby Digital 5.1 Lenke til kommentar
The man! Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 det skal gå ann å laste ned nye brett slik som i splinter cell. men det blir ikke støtte for online multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå