Gå til innhold

Får ikke lastet opp bilder til photobucket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du husket å logge inn?

Har du fått med filbanen til fila du skal laste opp?

Og sist men ikke minst: Er fila gyldig?

9160544[/snapback]

Står at problemet er at filen ikke har gif, jpg, jpeg, png, bmp ending. Hvordan får man til slik ending?

Lenke til kommentar
Står at problemet er at filen ikke har gif, jpg, jpeg, png, bmp ending. Hvordan får man til slik ending?

9161083[/snapback]

Det er ikke værre enn å bare bruke windows utforsker til å rename fila.

9166540[/snapback]

Hvordan gjør man dette da? Beklager, men jeg kan utrolig lite om data.

;)

Lenke til kommentar
Nei altså filnavnet må ende med pungtum og JPG eller bmp, gif, png osv alt etter hvilkn type bilde det er. Det er såpass trivielt at det ikke er behov for å ordne det annerledes.

9180464[/snapback]

Skrev jpg. på filen men gikk ikke. Beklager, men er utrolig dårlgi på data, beklager det Geir.

Endret av Faktum1
Lenke til kommentar
Og så er det om å gjøre at fila ikke er større enn 100 Kb. Og så tror jeg photobucket muligens sperrer filer hvor innholdet ikke stemmer overens med filendelse (f.ex du har en bmp-fil som har fått .jpg på slutten).

9186851[/snapback]

Geir, hva vil det siste der si? Har ialfall troen på at vi klarer det tilslutt ;)

Lenke til kommentar
Og så er det om å gjøre at fila ikke er større enn 100 Kb. Og så tror jeg photobucket muligens sperrer filer hvor innholdet ikke stemmer overens med filendelse (f.ex du har en bmp-fil som har fått .jpg på slutten).

9186851[/snapback]

Geir, hva vil det siste der si? Har ialfall troen på at vi klarer det tilslutt ;)

9196107[/snapback]

Bump! ;)

Lenke til kommentar

9186851[/snapback]

9196107[/snapback]

Bump! ;)

9210420[/snapback]

Bump ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...