DesertGlow Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tenkte jeg skulle søke litt rundt på nett etter anmeldelser av Dream Theaters ny mesterstykke Systematic Chaos. Stort sett pleier anmelderne å være av typen "ehm, jeg skjønner ikke dette, men fansen vil like det". Men etter å ha lest BAs anmeldelse er jeg mer forvirret enn noen. Anmeldelsen er svinkort, og begynner med grafikk med terningkast 1 og "Styr unna". Så når man leser anmeldelsen så virker forfatteren svært så positiv, og avslutter med følgende: Knall lyd, en detaljert produksjon, og ikke minst en kvalitet helt på høyde med deres back-katalog. For fans av Dream Theater er dette et «løp og kjøp»- album. http://www.ba.no/puls/plateguiden/article2896627.ece Hva i helvete...? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Skjønte jeg lite av ja... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Terningkastet er sikkert bare en glipp. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ja, som nevnt over er det ganske åpenbart at terningkastet er en glipp. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvis terningkast var seriøs... FOR EN IDIOT! XD Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Forferdelig dårlig skrevet anmeldelse, men om han virkelig gir den terningkast 1 er det i det minste ganske morsomt skrevet. Han skriver ikke noe spesielt som tyder på at han nødvendigvis liker plata, og "en kvalitet helt på høyde med deres back-katalog" kan leses som herlig sarkasme. Eller så har han bare brukt feil terning Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Haha, noe så teit! Men er det noen som vet om plata faktisk er bra? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg vet at den er dårlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Liker ikke slik musikk så forstår at den fekk Terningkast 1 hehe, men siden han sa så mye positivt om Albumet så er det helt sikkert en glipp? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Haha, noe så teit! Men er det noen som vet om plata faktisk er bra? 9172099[/snapback] Plata er av typen "ikke det beste de har gjort, men du blir samtidig aldri lei den, og den har sine virkelig store høydepunkter". 4-er eller 5-er avhengig av hvor DT-fan du er. Liker du ikke teknisk krevende, progressiv rock, da vil du selvsagt ikke like plata. DT er et band du enten hater eller elsker. Endret 30. juli 2007 av DesertGlow Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er det en ungdomsskole-elev som har skrevet den anmeldelsen? Virka ikke som om det var en journalist ihvertfall. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det er nok en glipp, ja. Eller HAX! Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 leste en annmeldelse av mastodon konserten på hove... den fikk terningkast 3 men blei skryt opp i skyane... kansje det var feil eller dårlig annmelder... samme sak Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Haha, dette var jo ganske morsomt, men det må nok være en glipp. Selv om jeg ikke er kjempe fan av DT så gleder jeg meg i alle fall til konserten i spektrum. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det Jørn Inge Tunsberg fra Hades Almighty som har skrevet anmeldelsen? I såfall er det ikke akkurat en ungdomsskoleelev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå