Gå til innhold

Helslakt eller kjempeskryt?

DesertGlow

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle søke litt rundt på nett etter anmeldelser av Dream Theaters ny mesterstykke Systematic Chaos. Stort sett pleier anmelderne å være av typen "ehm, jeg skjønner ikke dette, men fansen vil like det".

Men etter å ha lest BAs anmeldelse er jeg mer forvirret enn noen. Anmeldelsen er svinkort, og begynner med grafikk med terningkast 1 og "Styr unna". Så når man leser anmeldelsen så virker forfatteren svært så positiv, og avslutter med følgende:

Knall lyd, en detaljert produksjon, og ikke minst en kvalitet helt på høyde med deres back-katalog.

For fans av Dream Theater er dette et «løp og kjøp»- album.

http://www.ba.no/puls/plateguiden/article2896627.ece

Hva i helvete...?

post-3958-1185622522_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forferdelig dårlig skrevet anmeldelse, men om han virkelig gir den terningkast 1 er det i det minste ganske morsomt skrevet. Han skriver ikke noe spesielt som tyder på at han nødvendigvis liker plata, og "en kvalitet helt på høyde med deres back-katalog" kan leses som herlig sarkasme.

Eller så har han bare brukt feil terning :D

Lenke til kommentar
Haha, noe så teit! Men er det noen som vet om plata faktisk er bra?

9172099[/snapback]

Plata er av typen "ikke det beste de har gjort, men du blir samtidig aldri lei den, og den har sine virkelig store høydepunkter". 4-er eller 5-er avhengig av hvor DT-fan du er.

Liker du ikke teknisk krevende, progressiv rock, da vil du selvsagt ikke like plata. DT er et band du enten hater eller elsker.

Endret av DesertGlow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...