iMono Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg bor i Bergensområdet og lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan ta et kombisertifikat for både bil og tung motorsykkel? Hvis noen kan estimere en pris (for en fyr med relativ lite behov for mange timer) hadde det også vært fint. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ingen som vet? Er litt viktig! Lenke til kommentar
-aleks- Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ring til noen kjøreskoler å hør Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Holder selv på med bil og mc lappen samtidig og når jeg var rundt å sjekket priser var det ingen som ville gi en god pakkepris på begge deler samlet. Det er sikkert forskjell fra kjøreskole til kjøreskole, men slik var det hvertfall her i Fredrikstad. Priser er også veldig forskjellig rundt om, men jeg beregner å bruke ca 13k på mc-lappen. Vet ikke hva som regnes som få timer, men jeg har bare hatt 5 kjøretimer på mc og har kun det obligatoriske igjen(banekjøring, landevei og oppkjøring) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå