Andreaz69 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en Xp2000 maskin, som bruker fryktelig lang tid på å slå seg av i w2k. Jeg snakker her om minutter, etter at jeg velger "slå av maskin". Dette er fryktelig kjedelig, siden det samme gjelder for reboot. Jeg har deaktivert alt av kjørende prosesser, med programmet startupmanager.exe, og kjører kun de programmene jeg "må" ha i gang. Norton SW2003, ad-watch, popupkiller, icq, emule, palm-sync. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har du sp3 til windows 2000+ alle de andre siste oppdateringene, brikkesettet, skjermkortet osv. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det ene av disse minuttene er antakelig pga. en av de siste oppdateringene i tilfelle. Husker ikke helt hvilken, men har ca. ett minutt lenger shutdowntid enn vanlig. Står antakelig noe under "event viewer", hvis du høyreklikker på my computer og velger manage. Feilen jeg sikter til har med at det er en funksjon som ikke unloader skikkelig, selv om man ved en "hjemme-pc" ikke bruker denne. så kan du gå på www.eventid.net hvis du finner en feilmelding... bertie Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Har du sp3 til windows 2000+ alle de andre siste oppdateringene, brikkesettet, skjermkortet osv. HEI! Ja, til en hver tid siste oppdateringer på "alt" mvh Bjørn. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Banderaz http://www.windows.no/ Se om du finner noe her som kan hjelpe deg med ditt problem :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå