paali Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hei! har et problem, noen som vet noe program man kan bruke for å snu-filmen på mobilen? Dvs.- Hvis man filmer vertikalt, så vises den horizontalt på pc'en! irriterende.. Finner ingen valg-mulighet for og snu-filmen i quicktime eller lignende? Noen som vet dette? -paul Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er fordi du filmer feil vei i forhold til det som er standardinstillingen på telefonens kameralinse. Tviler på du kan gjøre det samme med et videokamera og velge å snu bildet der, eller kanskje? Men tviler på mobilfilming er så avanserte. Film "riktig" vei neste gang du Lenke til kommentar
paali Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Det er fordi du filmer feil vei i forhold til det som er standardinstillingen på telefonens kameralinse. Tviler på du kan gjøre det samme med et videokamera og velge å snu bildet der, eller kanskje? Men tviler på mobilfilming er så avanserte. Film "riktig" vei neste gang du 9161250[/snapback] ja, jeg vet det.. Dvs- kan ikke akkurat gå tilbake i tid og forrandre de som allerede er lagd? Så, derfor spør jeg ; finnes det noe program som kan snu- filmen- riktig vei? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Et hvilket som helst videoredigeringsprogram kan gjøre dette. Problemet er bare at de fleste mobiler filmer i triste og ofte lukkede formater som redigeringsprogrammer kan ha problemer med å lese. Lenke til kommentar
paali Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Et hvilket som helst videoredigeringsprogram kan gjøre dette. Problemet er bare at de fleste mobiler filmer i triste og ofte lukkede formater som redigeringsprogrammer kan ha problemer med å lese. 9161439[/snapback] Ok, takk for hjelpen Får lete litt på google- etter noen video-redigerings- program Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Virtualdub er min favoritt til småting som det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå