VikingNO Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det mulig å sette opp jobb pc en min slik at jeg kan bruke nett tilkoblingen (mobilt kontor i laptopen.) på den stasjonære maskina mi samtidig? Hva trenger jeg evt av utstyr og hvordan setter jeg dette opp? Begge maskinene har trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tror du kan dele internett tilkoblingen din i den bærbare datamaskinen, da kobler du en nettverkskabel fra den bærbare til den stasjonære... men husker ikke hvordan man delte den... Lenke til kommentar
VikingNO Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Tror du kan dele internett tilkoblingen din i den bærbare datamaskinen, da kobler du en nettverkskabel fra den bærbare til den stasjonære... men husker ikke hvordan man delte den... 9170065[/snapback] Noen som har tips om hvordan jeg kan gjøre dette? - Jeg får ikke til å lage "bro" mellom nettverkskortet og mobilt kontor kortet.. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan du ikke lage et add-hoc nettverk via wlan kortet på den bærebare maskinen? Lenke til kommentar
VikingNO Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Kan du ikke lage et add-hoc nettverk via wlan kortet på den bærebare maskinen? 9348286[/snapback] Har forsøkt dette, men da jeg ikke har gjort det før har jeg ikke fått det til å virke. Jeg har Win XP på bærbar og Vista ultimate 32 bit på den stasjonære. (har fått satt opp vista til å sende ut et "test" tilknytningspunkt men får ikke koblet den andre maskinen mot det igjen. har forsøkt å aktivere støtte for ad-hoc på denne men det går ikke å få opp tilkoblingen.) Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå