Kaffeleif Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Don Rosa bok 1I tillegg til artikler om tegneserieskaperen Don Rosa inneholder boka historiene: Solens sønn, Hjelp til selvhjelp, Fabelaktig dyreliv, Et gjenoppstått vrak, Pengelommen, Grusomt gresskar, Sursøt suksess, Siste hundeslede til Dawson, Lyrisk baksmell, samt fire korte historier. Don Rosa bok 2 I tillegg til artikler om tegneserieskaperen Don Rosa inneholder boka historiene: Krokodillejegeren, Skattenuten, Tilbake til Gufseplassen, Nostrildamus' forbannelse, Kong Skrue av Skrueriket, På et sølvfat, Rottefangeren, Penger i grevens tid, En gullgruve, samt fire historier forfattet av andre. Don Rosa bok 3 I tillegg til artikler om tegneserieskaperen Don Rosa inneholder boka historiene: Hagefrisøren, Tidstyvene, Høyt oppe og langt nede, Skatt i glass og ramme, Tilbake i Xanadu, Drama i tårnet, Gulløya, Sterke Tor slår til igjen, og Pelldegvekk-krigen. noe sånt du tenkte på? 9215250[/snapback] I bok 4 er de 6 første hstoriene til Skruel Liv Gleder meg til bok 5. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Aiiit, gleder meg til Rosas #4 da hvertfall. Har vel 13-15 slike bøker liggende, respektabel stabel synes jeg Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kom på en til, som jeg tror ikke har blitt nevnt ennå; den hvor de er i Lydia og finner kong Krøsus' pengebinge, med de aller første pengene som ble laget. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hahah, sjekket hylla nå, hadde faktisk Rosa #4 Lest gjennom hele nå, den har de 7 første historiene i Skrues Liv og Levnet, ikke 6 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Husker ikke hva den heter, men det er den der B-Gjengen går inn i drømmene til Onkel Skrue, absolutt best. Så kommer Den Sorte Ridder.. Alt av Don Rosa bør leses på Engelsk da han skriver på en morsom dialekt på en måte (les 2. linje i signaturen min ) Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hahah, sjekket hylla nå, hadde faktisk Rosa #4 Lest gjennom hele nå, den har de 7 første historiene i Skrues Liv og Levnet, ikke 6 9245453[/snapback] Vel vel, kan er vel lov å ta feil en gang. Endret 26. august 2007 av Audleif Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) For dere som vil ha hele Skrues liv samlet i en bok, kan ta en tur til Life and Times of Scrooge McDuck Er veldig billig også. Vurderer å bestille selv. Endret 13. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) *Trykket på feil knapp. Beklager* Endret 13. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er ikke helt sikker, enten en av fortellingene i starten/midten av Skrues Liv boka. Eller den historien av Don Rosa der Guldbrand Gråstein, Magica og B-gjengen slår seg sammen, og har hovedkvarter i gamle andeby som ligger under nåtidenes Andeby. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da Skrue har vært 50(?) år i Andeby? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da Skrue har vært 50(?) år i Andeby? 9288589[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 "Den sorte ridder" historiene er blant mine favoritter ja, men har folk lest "En drøm for livet"? Utrolig morsom historie. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Don Rosa bok nr 5 blir nummer 20 i Hall of Fame samlingen, så da er det bare å glede seg Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Den beste Don Rosa historien i mine øyne er "King of Klondyke", med "The Prisoner of White Agony Creek" på en knall god andre plass. Tredjeplassen går til "The Cowboy Captain of the Cutty Sark". Egentlig blir det feil å rangere Don Rosas historier, for alle er knall bra. Og uten tvil best på engelsk. Don Rosa bok 1 Don Rosa bok 2 Don Rosa bok 3 9215250[/snapback] Noen som vet om disse finnes på engelsk? Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Elsker Don Rosas historier. Er så mange favoritter, men foruten liv og levnet, blir det vel "De Ti Avatarer". Gammelt barndomsminne det der. Har skaffet meg "The Life And Times of Scrooge McDuck" og "The Life And Times of Scrooge McDuck - Companion". Begge fra bokkilden.no. Må bare anbefale å skaffe den engelske utgaven. Er så mye bedre skrevet og Gemstones fargelegning er mye bedre enn Egmonts. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hvor lang tid tok det før du fikk dem i posten? Virker som de blir bestilt fra utlandet. Står "25-30 dager" for Companion boka og "Usikker" for Life and Times of Scrooge McDuck. Her er LINK for å være sikker på at jeg har funnet riktig bøker. De var rimelige i prisen, så hvis du fikk dem kjapt, skal jeg ikke nøle med å bestille dem. Endret 23. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Står det usikkert er det tvilsomt at du får boken. Står det antall dager til levering, kan du være ganske trygg på at du får boken. Sjekk ut thebookdepository.co.uk om de har den inne der. Er helt sikkert billigere der også. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Adressen funker ikke, sikker på at den er riktig skrevet? Tror ikke jeg gidder å bestille de fra utlandet, er ikke så viktig. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Skrues liv boka er en klassiker En av mine favoritthistorier er faktisk en ganske kort historie. Husker selvsagt ikke hva den heter, men det var en kamp mellom Skrue og Magica hvor det var noe tyngdekrafttrolleri. Leenge siden jeg leste den, men jeg ler bare jeg tenker på den Endret 3. september 2007 av TheHead Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vet hvilken du mener, der donald og skrue begynner å løpe på vegger og tilslutt tak for å jage magica. Enig i at den er morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå