Rot Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Her kan du si hvilken historie fra Don Rosa eller Carl Barks du liker best. Selv liker jeg Skrues Liv historiene . Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Selv liker jeg Skrues Liv historiene . 9159310[/snapback] Skrues Liv er et mesterverk. Ellers var den historien hvor de reiste til jordas indre på jakt etter et eller annet syrestoff en favoritt. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Husker ikke navn jeg heller, men den historien om de firkantede hønene (eggene). Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ah, husker den historien! Men selvfølgelig ikke tittelen, den går nok på andreplassen Lenke til kommentar
Teds Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag. 9160603[/snapback] Er ikke det hinduiske, hvor Ole, Dole og Doffen står på utsiden og trykker på knappene? Den beste Don Rosa-fortellingen jeg kommer på i farta må være de to om "Den Sorte Ridder". Husker historiene? Lenke til kommentar
Rot Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag. 9160603[/snapback] Det var vell gjerne "De 10 Avatarene" Den kommer på andreplass. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Husker ikke navn jeg heller, men den historien om de firkantede hønene (eggene). 9160857[/snapback] Ja! Forste plassen for min del. Dei snakka nynorsk (altsa pygmeene, ikke honene ) Har alle de tre det er snakk om, her et eller annet sted. Men husker ikke tittelen =/ Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag. 9160603[/snapback] Det var vell gjerne "De 10 Avatarene" Den kommer på andreplass. 9163658[/snapback] Tror ikke det var den. Kan ikke huske noen dunderskalle elefant (alt jeg finner om den fra google søk) Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag. 9160603[/snapback] Er ikke det hinduiske, hvor Ole, Dole og Doffen står på utsiden og trykker på knappene? Den beste Don Rosa-fortellingen jeg kommer på i farta må være de to om "Den Sorte Ridder". Husker historiene? 9163648[/snapback] Lenge siden jeg leste det, men jeg husker at ole dole og doffen ble med inn. Husker det var noen slags overgrodde ruiner midt i en jungel eller noe sånt, kanskje ikke akkurat et tempel. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg må si den historien hvor B-gjengen kom nærmest til å faktisk lykkes med å rane Skrue. Blueprints til pengebingen og greier, koste meg virkelig med den historien Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Den Sorte Ridder er jo genial. Firkanteggene og Onkel Skrues Liv og Levne er minst like bra. Var jakten på de vises sten Don Rosa? Eller var det Barks? Endret 2. august 2007 av Speik Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 En historie som var delt opp i tre deler. Den var i Donald Duck og co for 4-5 år tilbake minst. Skrue og gjengen drar tilbake til Skottland også er det noe med en skjult skatt der. Søstra hans og Gubrand Gråstein er også med Lenke til kommentar
Rot Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag. 9160603[/snapback] Er ikke det hinduiske, hvor Ole, Dole og Doffen står på utsiden og trykker på knappene? Den beste Don Rosa-fortellingen jeg kommer på i farta må være de to om "Den Sorte Ridder". Husker historiene? 9163648[/snapback] Den er en Genial Historie . Men som sagt Skrues Liv synes jeg topper alt. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 "Glem Det" er min favoritt. Morsommere tegneserie historie skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Funnet ut at den første om de firkantede hønene var tegnet av carl bark, den andre, "eggemysteriet" eller "Tilbake til Gufseplassen", var tegnet av don rosa. Kilde: The D.U.C.K. man Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Syntes faktisk Den Sorte Ridder er den beste. Selv om samtlige av Rosas historier er geniale Lenke til kommentar
Rot Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Litt offtopic da men er det noen plasser man kan lese gamle Donald blader på Internett? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag. 9160603[/snapback] Det var vell gjerne "De 10 Avatarene" Den kommer på andreplass. 9163658[/snapback] Tror ikke det var den. Kan ikke huske noen dunderskalle elefant (alt jeg finner om den fra google søk) Endret 5. august 2007 av Fox Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tror det godt kan være den. Synes jeg husker noe med ti mynter på omslaget! Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 En historie som var delt opp i tre deler. Den var i Donald Duck og co for 4-5 år tilbake minst. Skrue og gjengen drar tilbake til Skottland også er det noe med en skjult skatt der. Søstra hans og Gubrand Gråstein er også med 9181383[/snapback] Tenker du på "Tempelridderenes skatt" der Donald ødelegger Den Hellige Gral? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå