kjall Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 har en mp3 spiller i bilen som jeg spiller mp3 med fra en usb stick. men det er enkelte sanger den ikke spiller. hører det første halve sekundet av sangen, men så hopper den videre. da jeg sjekker etter på sticken så har alle sangene .mp3 til slutt i filnavnet. noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Sjekk bitrate om det er variable eller fast , 128/192 osv mellom de som går og ikke går . Lenke til kommentar
kjall Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Der har vi det: det var variabel bitrate på de som ikke går. Hvordan kan man gjøre om fra vbr til fbr lettvint? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ta en kikk her : -->Free MP3 Converters <-- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 lol fast bitrate xDDDDDDDDDD bruk enten norsk eller engelsk, ikke en av hvert men ja en del spillere har problemer med vbr, men de burde kunne spille dem (problemene ligger ofte i å fastsette lengde, samt spoling etc. cbr ftw! (CONSTANT bit rate) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) lol fast bitrate xDDDDDDDDDDbruk enten norsk eller engelsk, ikke en av hvert men ja en del spillere har problemer med vbr, men de burde kunne spille dem (problemene ligger ofte i å fastsette lengde, samt spoling etc. cbr ftw! (CONSTANT bit rate) 9160083[/snapback] Morsom du . Traff iallefall spikeren på hodet med første svar jeg mtp hva problemet var. Fins dessuten ikke norsk ord for bit , og bitrate kan man også benevne på norsk . Uttales "bittrate" . Endret 28. juli 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå