Gå til innhold

Mastergrad ved NTNU

EpolaN

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er en student som holder på med min bachelor innen dataingeniør.

Videre vurderer jeg og fortsette mine studier ved NTNU og lurer da på om det er noen av dere som har hatt erfaring med masterstudiet der. Har tittet på hjemmesidene til NTNT og det er mye som virker interessant.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har ikke samme fremgangsmåte som deg da jeg begynte direkte på NTNU's 5-årige utdannelse. Skal til å begynne med 4. år komtek nå.

Har derimot hatt litt fag med folk som har valgt samme retning som deg (altså bachelor først, så master) og det virker absolutt som de trives.

Det du bør være obs. på som jeg har hørt fra folk som kommer fra en bachelor og som skal fortsette på NTNU er at det er litt annet øvingsopplegg ved NTNU som tar opp endel mer av tiden enn mange andre plasser. Liten advarsel så det ikke kommer som et sjokk, som jeg har forstått det har på andre i din situasjon. ;)

Uansett så annbefaler jeg deg absolutt å søke til master ved NTNU om du ønsker å fortsette å studere. Det er eget fadderopplegg for de som kommer inn i 4.-klasse så man blir godt motatt av de eksisterende studentene i tillegg til en kjempe mulighet for å bli kjent med andre som begynner i 4.

Lykke til med valget! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...