Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 God morgen, Jeg plukket opp Windows Vista Home Premium når jeg var i USA, og bestilte fort (dvs. i går) 64-bits DVD da det kun ligger 32-bits software i pakken. Ettersom jeg ikke ønsker å vente i opptil 28 dager for levering av 64-bits plata, lurer jeg på hvorvidt det er mulig å slenge inn en Windows Vista Enterprise DVD og legge inn Home Premium fra denne. Har hørt at man skal kunne legge inn hvilken som helst versjon av Vista fra en Ultimate plate, avhengig av hvilken serienøkkel man dytter inn i programmet, så lurte på om dette da også er mulig fra en Enterprise DVD. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Alle versjonene ligger på DVD'en (32bits/64bits). Du kan velge alt fra Basic - Ultimate . Det er bare å prøve , vent med serienummeret , installer med blank . Legg inn serie nummer (prudukt key for den versjonen du har installert) til etter at du har vært igjennom alle MS oppdateringer og driver oppdateringer , og har testet ut systemet. Er usikker på om Enterprice DVD'n inneholder mulighet til å installere de andre versjonene , men som sagt ser du dette i menyene under installasjonen om det er tilgjengelig. Endret 28. juli 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ser ut til at det ikke fungerer å bruke Enterprise, da den krever en Enterprise serial. Heldigvis har jeg snart fått tak i Ultimate retail DVD-en, så da er problemet mer eller mindre løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå