Wepz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Kniv er best. Finnes ikke et annet våpen som kan gjøre offeret mer sur og flau enn det Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ey folx dere glemmer alle våpna i South Park fps spillet! Snøball normal/piss Høne (sniper egg) Cow launcher (ellernoslikt) Terrancephillip (kastebomber) dem er seriøst morsom! Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Gadd ikke lese gjennom hele threaden, men bananskallet i No One Lives Forever 2 kommer høyt opp på min liste :smile: Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det morsomste jeg opplevde var da jeg fikk en GTA3-beta (ble HEELT hekta) og fikk tak i baseballbat-en. Jeg sier ikke mer......... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 USP'en i CS eller det elendige geværet i 007 Nightfire.. sinssykt morsomt Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Bfg`en i Quake2, og den saftige *splatt* lyden etterpå Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Et forsteina brød som man slo ihjel noen ekorn med for å få ei surstoffsflaske i Zak McKracken. Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ingen ting kan måle seg med GTA3 Baten 8) Ned i Chinatown i sakte ganglag og banke gulinger med balltre Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ey folx dere glemmer alle våpna i South Park fps spillet! Snøball normal/piss Høne (sniper egg) Cow launcher (ellernoslikt) Terrancephillip (kastebomber) dem er seriøst morsom! jeg føler meg litt oversett her... se midt på side 3 eller noe.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Atombombe våpnenet til Wang! Whoo waaanta som waang !! .. Hva heter spillet igjen ? :oops: Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Interstate -76, urgammelt spill, der du kjørte bil omkring,så kunne du snu deg til venstre (mens du satt og kjørte) ta fram pistoln peke ut av førervinduet, for å plaffe ned hvemsomhelst! konge... Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Healing Spray i Natural Selection, ingenting er mer moro enn å drepe en motstander med et angrep som er ment til å heale lagkamerater =) Total ydmykelse og utdritning å bli drept av Hva det værste er vel og bli tagget i hjel det synes jeg i så fall!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå