IBalic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det må bli fiber wire i Hitman 2 Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Mange gode våpen opp igjennom denne tråden... Det morsomste må være chicken rocketlauncher(eller noe) fra Redneck Rampage 2... Sykt konge å høre høna kakle mens den suser mot målet. Det var også morsomt å slå Bubba med brekkjernet. Har mange andre jeg synes har vært gode, som railgun Quake 2-3, mange våpen på NOLF 1-2 pluss en del andre, orker ikke nevne fler nå. Våpen ER gøy!!! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Noen som husker Airstrike i Syndacate? Var ikke just kjedelig det heller. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ingen spill slår Worms når det gjelder morsomme våpen og gla'vold! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 åhåhå! masse gode minner her! seff, super-sheep og frelsesarmeen i worms armageddon er jo konge (har aldri hatt toeren). South Park med snøball - secondary: piss på den var jo ganske latterlig, særlig i selskap med dosugekopp-launcheren og høne-sniperen og ikke minst ku-launcheren... av de litt mer dramatiske våpna stiller jo mange fra turok sterkt; cerebral bore, kne-kutter-mineleggeren og ikke minst den altoppslukende NUKE'en (blunka ganske mye første gang jeg så den), samt shredderen som kjapt lagde kaos... av andre n64-spill synes jeg perfect dark hadde mye tøft, ikke minst rcp120 med høy RPM, stort magasin, idiotisk lite rekyl og innebygd stealth-funksjon drevet på 9mm-kuler... redeemer i UT var ikke dum, shrinker i duke3d var gøy i multiplayer og lightsabre i JK2 må jo med... men asså... glock i dette selskapet? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ai ai hvordan kan jeg gleme worms 2 våpnene, Selfølgelig er disse best! men når man snakker om realistiske våpen( ja railgun finnes:) så er railgun best:) Lol.. Har du sett Eraser et par ganger for mye? Men tilbake til det feteste våpenet jeg har brukt i et spill. Uten tvil spytterør som skyter erter i Spit Wad Willy. Kall meg syk, men motorsaga på Doom var fet også. Håper Doom III har en også. 8) Ellers så er jo Lightsaber i JKII skikkelig kult. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Concrete Donkey i worms world party! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Noen som husker doom "3" som egentlig var doom2 men som noen hadde forandret ting på? istendefor for motorsag var det ett elektrisk tannbørste og rgp byttet ut med en kylling som skjøt ut egg som ekploderte og flame kasteren var en brann farlig spray boks med en lighter foran. Hehehe den var faktisk litt kul. Dette var i 96 eller noe. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Rocket Launcheren i HL modden Rocket Crowbar ! Den var fryktelig morsom de første gangene jeg prøvde den. Den skyter ut en forsker som bare står der, når noen kommer bort til den sier den noe som "Hello Gordon", før den eksploderer ! Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Noen som husker doom "3" som egentlig var doom2 men som noen hadde forandret ting på? istendefor for motorsag var det ett elektrisk tannbørste og rgp byttet ut med en kylling som skjøt ut egg som ekploderte og flame kasteren var en brann farlig spray boks med en lighter foran. Hehehe den var faktisk litt kul. Dette var i 96 eller noe. Heh, ja. Det var stilig Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Fant et nytt "våpen" på BF1942 i går kveld. Satt å lekte meg på en server å fant ut at jeg skulle teste jeepen som tank buster Oppskriften er enkel. Legg en 4-5 exp packs i baksetet på jeepen. De ligger da der når du kjører. Trykk klampen i bånd å finn deg et mål. Når du nermer deg tanksen hopp ut av jeepen. I det jeepen er i nærheten av tanksen spreng Exppackene å se på fyreverkeriet. Holdt på å le meg skakk da jeg sprengte en tanks å et par folk i fillebiter mens jeg lå på bakken å humret for meg selv. De hadde nok ikke ventet det Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kanonen i Serious Sam er tøff Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 ... jeepen som tank buster Har hørt om det, det må jeg prøve! Lurer på om det funker med småbåtene også, noe ala det terrorangrepet på et amerikansk marinefartøy for en tid siden (ikke for å etterape det på noen som helst måte), noen engineers kunne spleise på dynamitt, fylle en båt og kjøre den inntil fiendens hangarfartøy... Må teste! [edit] Det funka ikke, virker som det må noe kraftigere skyts til enn noen pakker dynamitt. Men så hadde jeg ikke tålmodighet til å legge i mer enn ca 20 pakker heller. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva kan eg si? Eg e Operation Flashpoint fanatiker, og må si at det å bare hente det våpenet du vil på nettet og laste det inn har sørget for en del timer foran skjermen... Høne, nailgun, og stort sett ALT du måtte ønske... Favoritten min er faktisk AG-3, det er ikke mange spill du får bruke det slik man gjør i forsvaret (savnet nesten adskillelse - sammensetning), men flashpoint gjorde susen! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Railgun finnes faktisk. Bare se i filmen Eraser, med Arnold Schwarzenegger... :wink: Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hmm..merkelig at ingen har nevnt ROTT (Rise of the Triad). Der var det et par morsomme våpen, men husker ikke hva dem het i farta.. Hand of God trur jeg var det ene =) http://www.classicgaming.com/rott/ Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Railgun finnes faktisk. Bare se i filmen Eraser, med Arnold Schwarzenegger... :wink: Jee. Og mennesker fantes for lenge, lenge siden, i en galakse langt, langt borte. Railgun finnes faktisk, bare se her eller her. Men de bruker grusomt mye strøm og har en god del andre problemer. Hvis ikke annet så blir rekylen uholdbar (meget bokstavelig talt) hvis den skal brukes som håndvåpen slik som i filmen "Viskelær" (eller Tavlesvamp). Men sånt trenger man jo ikke å tenke på når man lager filmer og spill... Under.Lås: ROTT ja, der var det mye gøy, men problemet er akkurat at jeg ikke husker dem i farta, det var lenge siden. Dog-mode var en av de bedre. Lenke til kommentar
Break-em Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hmm..Kjem ikkje på ka d teite våpne heite,men i sof,va d eit sånn derre futuristisk våpen som skaut ut ein stråle,som grilla folk flest..I second fire modusen,skaut den ut ein energiball,som gjorde fiendene dine dritfeite,før dei sprengte..Va sinnsykt morsomt! Jaja,så er det seffers våpna i worms og da..Dei ruler jo! (spesielt old woman..Berre elsker den lille mumlinga,etterfølgt av ein seriøs eksplosjon ) Lenke til kommentar
MinopiLus Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Der er 1 våpen som gåre igjenn i ALLE spill.....å det er kniven. KNIVEN ruler allt når d gjelder våpen Lenke til kommentar
psycodad Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 bombe bin laden med matpakker er ganske kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå