akzj0n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Para(helst 3stk på rad mens de står og reloader) og railgun(mer effektivt våpen skal du lete lenge etter) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ion Painter (eller hva det heter) i UT2003 er jo ganske rått da. Sikter på et punkt og så kommer det en laser-bombe-greie fra verdensrommet og sprenger et stort område. Føles bra å få tatt livet av en haug idioter Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Tit-machinegun (eller hva det nå het) i Redneck Rampage Lenke til kommentar
Erad Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jaja.. de puppene du skyter med i redneck.. haha dem va jo konge! worms våpnene er morsomt dah! men seriøst.. hvis cs våpen er det morsomste du har brukt.. da har du f... meg ikke spilt mye spill! til og med pistol i doom 1 er mer moro enn cs våpen! Minigun i serious sam er en ganske bra gunner til å ha ihjel ting og tang.. for ikke å nevene den ultradigre kanonen! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Doom 1 eller 2 (husker ikke) mod med Hønegun som skyter egg, spraycan /m lighter som flammekaster og mye mer. Lett å drepe folk med Glock i CS? Foretrekker heller en DEagle. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Er du heelt teit du da gutten min? Det er lett å drepe med clock i CS... Ja men vanskeligere enn med samtlige andre våpen som fins i spillet, utenom kniven (og kanskje de udugelige dual elites greiene da). AtW Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 For å ta det hele til et høyere nivå.. AGM-84D Harpoon på F/A-18E Super Hornet var dritbra. Var i det hele tatt utrolig mye heftig å feste på den! Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tenker tilbake på gode gamle Q1 Team Fortress.. Medic med øksa rocka vilt! Det paniske ropet "DREP DEN JÆVLA MEDICEN" ble fort en gjenganger på lan.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hoppestokken i Keen var bra då Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det fetsete våpene må være Rocket luncher i Shadow Warrior.. cheat slik at man skyter KANINER Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 tmp i cs rocker vilt.. hadde en streak på 14-1 på dust2 i går. å trampe inn i en gjeng terror med ak'er og awp med et av de mest ynkelige våpenene i spillet, og komme ut seirende er skikkelig grisegøy. jo, også gauntlet i q3, også den grønne skjold-saken (alternate fire) i ut2k3 Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 det morsomste våpen ever må være atomic toaster`n fra MDK2, lo så sinnsykt når jeg så den Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hvis glock er bra i annet en pistol runder eller servere fulle av n00bs som ikke kjøper armor til fordel av gunner glock vs armor = teh sux glock er bra til å rushe bombspots glock + armor Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det er ikke tvil om hva som er det morsomste våpenet, golfkølla på Hitman 2. Har vært delaktig i mange gode stunder som omfatter golfkølla og mafiabossen på første brett... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Turok spillene har hatt mange orginale våpen, den beste må være fra Turok 2. Cerebral Bore, lock on på et fiendlig hode, så skyter man ut en metall kule som lager en ekkel surrende lyd, treffer hode med et kakk og fester seg til skallen. For så å begynne å borre med en lyd som kun høres fra tannlegen sine instrumenter, suger ut hjernen og spytter den ut på gulvet og avslutter det hele med å explodere resten av hodet. Joda...grusomt og genialt på samme tid, særlig til å være på den "barnevennlige" N64 Synd at Turok spilla var rimelig dårlige though.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Nå ble jeg lettet. Turok har glatt de sykeste gunnerene. Lo så jeg lå første gang jeg prøvde Cerebral Bore. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 En annen gun i det spillet som jeg ikke husker navnet på (shredder eller noe) var også bra. Skøt en halvmeter lang laser stråle, så når den traff en vegg eller motstander ble den ene strålen delt opp til 10 nye som svirra rundt i rommet og kunne treffe alt som levde. Har ikke særlig sansen for laburint og finn nøkkel spill osv. men turok spillene var noe eget med de våpene...men husker det var en del slowdown i spillene, spess. i mp Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Plukke opp og kaste granater tilbake i DOD. Prod i worms, golfkølle i Hitman 2 Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Chickengun i Dungeonsiege! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Piss-Snøball på South Park spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå