rabagast3 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Min favoritt er banan/bananskall i nolf2. Er helt hysterisk. Spillet er vert alle pengene bare for å få oppleve dette. Morsomme komentarer med mer. Hvis du bruker det ofte nok så vil enkelte av motstanderene dine begynne å grine når de detter. Ellers kommer det ut morsomme lyder når de detter.Må oppleves Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 du har mange morrsome våpen i worms. gale bestemødre, selveksploderende sauer, eksploderende bananer og mange fler Lenke til kommentar
letmein Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Er da ganske festelig å krympe folk og tråkke på de i Duke Nukem 3D Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Uten tvil Quake 3 / Quake 2 Railgun En god annen plass går nok til vår kjære Gauntlet i quake 3: ) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Super-sheep i Worms kanskje Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Super-sheep i Worms kanskje Enig, datt av stolen og vridde meg i latter første gangen jeg brukte den. Donkey fra samme spill er også ganske morsom (og ming wase, og banana bomb, og salvation army, osv, skal stoppe nå ) AtW Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ai ai hvordan kan jeg gleme worms 2 våpnene, Selfølgelig er disse best! men når man snakker om realistiske våpen( ja railgun finnes:) så er railgun best:) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Lyssabelen i Jedi knight / JKII. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ai ai hvordan kan jeg gleme worms 2 våpnene, Selfølgelig er disse best! men når man snakker om realistiske våpen( ja railgun finnes:) så er railgun best:) På papiret. Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Lyssabelen er ganske heftig ja Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Healing Spray i Natural Selection, ingenting er mer moro enn å drepe en motstander med et angrep som er ment til å heale lagkamerater =) Total ydmykelse og utdritning å bli drept av Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Healing Spray i Natural Selection, ingenting er mer moro enn å drepe en motstander med et angrep som er ment til å heale lagkamerater =) Total ydmykelse og utdritning å bli drept av hehe, syns det er mer driti ut å bli drept med parasite Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ingenting er kjekkere enn å ta noen med glock18 i cs... ellers må det kjekkeste være hagla i worms1/2, det var bare fantastisk... pistolen i duke3d har ingen nevnt, eller støvelen, det var og kjekt... spesielt hvis du brukte begge beina... Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Redeemer i UT. Alltid gøy på lan. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Atombombe i Civilization! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 pistolen i duke3d har ingen nevnt, eller støvelen, det var og kjekt... Du tenker på "mighty foot"? Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 skrujernet i Vice City!! Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ingenting er kjekkere enn å ta noen med glock18 i cs...quote] Syns kniven er mye morsommere i cs, det er skikkelig pinlig å bli drept med en kniv.... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ingenting er kjekkere enn å ta noen med glock18 i cs... Er du heelt teit du da gutten min? Det er lett å drepe med clock i CS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå