Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han homo eller ei?

Anbefalte innlegg

Med fare før å høres ut som en homofob spør jeg likevell. Og er jeg ekstra heldig så svarer en homofil her også. Selv om jeg ikke vet helt om jeg trenger noe svar...

Vel som jeg har det nå bor det 3 man på 9 m2. altså i en container. Og som følger av det lever man svært tett.

Men jeg begynner og føle meg litt utilpass av han ene og misstenker at han kan spille for det andre lager. ikke at det er noe problem, men når han:

bryter imtimsonen når man prater, vil alltid snakke om følelsene sine\mine, skifter midt i rommet, "koseprater" med kompisene sine, barberer andre steder en håret\skjegget på rommet!, bøyer seg i ufine vinkler, lurer på om jeg kommer til å savne han når han drar, snakker konstant om sin fine kropp og bruker alltid en masse feminine fakter når han gjør ting\prater.

Lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke rive meg selv i håret hver gang jeg ser han.

Siden han ikke gjør noe galt og prøver bare å være hyggelig på sin måte kan jeg jo ikke gå så langt heller. Blir litt frustrert når han bøyer seg over får å se hva jeg driver med og jeg kan føle pusten hans i nakken.

til de som ikke kjenner situasjonen: Jeg er i militæret\Afghan og bor ufivillig tett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte folk er bare slik selv om de ikke har gått over til det andre "laget".

Har du prøvd å pratet med fyren om det? Det med å intimbarbere seg på rommet er perhaps noe du iallefall kan be han om å la være for det er noe som...vel...det heter intimbarbering lizm..

Lenke til kommentar

Tja, ingenting i det du beskriver som avgjør at han er homofil. Kanskje litt feminin oppførsel, men man er ikke homofil av den grunn.

Men dersom det er noe i bosituasjonen som irriterer deg, så bør du ta det opp med vedkommende, før de ødelegger for evnt vennskap.

Men ikke begynn med å legge det frem som om at han er homofil ;)

Lenke til kommentar
Men dersom det er noe i bosituasjonen som irriterer deg, så bør du ta det opp med vedkommende, før de ødelegger for evnt vennskap.

9159038[/snapback]

Og ikke minst når man tross alt er på Intops (utenlandsoppdrag) og tross alt bør ha slike ting som et uromoment i hverdagen. Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...