JoaJoa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Noen her som spiller plantarion? www.plantarion.com Skulle legge meg ca klokken 02.00 men nå er den over 05.00.. damn dette spillet kan ta over liten til en... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hmm siden funker ikke. Wtf er det anyways? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg spilte en runde eller to med planetarion. Var ikke skikkelig hektet. men synes det var litt artig. Enkelte kompiser av meg var helt syk. Stod opp klokken 4 om natten for å starte angrep osv. En kompis av meg registrerte nok profiler til å fylle en galaxe :-p PS: planetarion er ett sci-fi rollespill sak. Du er lederen for en planet, og må utvinne metaller etc, bygge forsvar, forske og bygge angreps fartøyer. Det er (elelr var) ett veldig aktivt comunity rundt spillet. Er ett norsk selskap som driver spillet. De er vel omtrent på konkursens rand nå. Mange som sluttet å spille når man måtte betale... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Vel liker ikke helt den type spill. Men er det gratis å spille? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Neida, det er ikke planEtarion jeg snakker om, men plantarion. Det er en parodi, og det er gratis. Du dyrker åkrer, og kriger med gartnere morsomt Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hehe. Jeg spillte planetarion. Det gikk på helsa løs, jeg var en av de som satt oppe til kl 06 hver natt.. Var top30 i runde 3 og 4.. og i top 20galaxe nesten hele tiden.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 huff. husker det... og internettregningen ja. gikk inn i hvert friminutt. litt kult at det var real-time egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå