Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eneste jeg kjenner som heter det har ADHD, stygt orange hår, og pissepotte under senga... Så QFT 9194022[/snapback] Ja, kan heller ikke si noe positivt om de jeg vet om med det navnet... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eric (med C, goddamnit) og Elizabeth. Kun de stavemåtene, ellers var det ingenting som dugde. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvor mange stemmer drar du egentlig inn omtrentlig per vote? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hvor mange stemmer drar du egentlig inn omtrentlig per vote? 9197708[/snapback] Var godt over 100 på den første pollen. Interessen har dalt etter hvert. Enten er folk lei eller så skjønner de ikke at det er flere poller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er trofast stemmer, det gir meg egentlig litt innsikt i navn som jeg synes er fine også. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skjønner, skjønner. Nei jeg syntes denne navnekåringen var litt artig jeg. Mange navn jeg ikke tenker over til vanlig som er utrolig fine. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Erlend er det flotteste (A) Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Går vel mye på de du kjenner som har navnet. Selv kjenner jeg bare downs og avvikere som heter Bård, så da blir Bård et stygt navn. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når jeg stemmer, så kommer det bare opp laster inn scanpoll elns nede til venstre Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Emily, Elise, Kari... er de beste jentenavnene, synes jeg. Til gutter: Daniel, Linus... Kommer ikke på flere. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Stemte Ellen denne gangen. Moren min sitt navn Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Stemmene gikk til Felix og Elena denne gangen. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Stemmene gikk til Felix og Elena denne gangen. 9200270[/snapback] Så bra. Ny lagt ut. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Cecile og Daniel denne gangen. 9192989[/snapback] Hehe,meg og dama jo Blir vel nødt til å lage veldig mange brukere om jeg skal få gjort Cecilie til vinneren foran Ida til slutt her Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Fredrik og Eva. Fineste navnet til nå er Alice, vet ikke hvorfor jeg synes det, men det er fint, og Alice in Chains er bra. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Superlørdag nå! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Nå blir jeg borte et par mnd, så jeg lurer på om noen er villige til å ta over kåringa mi? Superlørdag-avstemninga er den siste jeg får gjort ferdig. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mmmmnei takk. Kom igjen noen. Vi må holde detta i gang! ;D Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Navneoversikten finner dere på www.norskenavn.no . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå