Furyfax Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei, etter en EU-kontroll, får jeg beskjed om at jeg har feil type dekk til bilen. De var merket T, mens jeg måtte ha noen som var merket H. Allerede nå skjønner dere kanskje at jeg ikke har peiling på slikt. Tenkte jeg nå skulle kjøpe nye dekk, men tenkte også på felger. Hva er den største dimensjonen jeg kan ha på denne bilen? Og er det mulig å få en pakke til rundt 10 000kr for både dekk og felg. Linker mottas med glede! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Du får mange fete pakker til rundt 10 laken. Sjekk ut BSbildeler.no eller dekkskift.no, der finner du mye bra i den prisklassen. (: Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) 9Skyt meg gjerne. Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg. Hvordan vet man hvor tykke dekkene er, dvs hvor mye dekk det er? Har du anledning til å komme med eksempler som kan passe til min bil og hvor mange tommer kan jeg ha på denne bilen? Edit: Vil 18" BW Eta Beta passe til min bil og den prisen som står der er med dekk? Nei, jeg må vell ha 112 der det står 100/114 osv..? Larson Emotion 18" var også tøffe. Endret 28. juli 2007 av Furyfax Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Står på dekket hvor stor dekk du har. F.eks: 225/55/17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå