GAMEMASTER Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 NY RÅ PC!!! Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en ny pc siden min forrige maskin som jeg kjøpte for ett år siden begynner å bli gammel! Den er på P4 1.7 gh med 460gb hd totalt. Nå tenkte jeg å kjøpe meg en ny rå maskin med en p4 3.0GH cpu. skal ha meg chieftech Dragon Maxitower. skal ha det råeste Geforce4 skjermkortet. skal presse x antall WD 200gb med 8mb cache disker ned i Maxitoweret!! hvor mange kan man ha ? 6 7 8 ? skal ha den beste 4x dvd brennern. skal ha en 2gb ram minne. Det beste lydkortet. maskinen skal ikke "bråke for mye" når den arbeider. noen bra kjølere. kraftig power supply 550 watt eller mer hvis mulig. Pris uviktig kan ligge på mellom 50 60 000kr Noen Gode forslag folkens ??? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Useriøs? Vet ikke jeg, men du har vært på tg de 6 siste årene, men følger ikke noe med i dataverden ellers? Kanskje jeg bare er alt for trøtt *går og legger meg* Les på Anbefalinger / Tester så finner du endel gode råd Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 høres ut som du har lyst til og slenge penger ut av vinduet..... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg er åpen for donasjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå