staagri Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Har et MSI K7T PRO2-RU hovedkort, problemet er at når jeg skal kjøre cpu viften på 7volt får jeg feilmelding når jeg starter opp. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fjernet denne uten å koble om giverledningen fra viften? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 På første bios rev. til dette hk. så har de ikke lagt med en "disable cpu fan" i bios. Siden du da kjører på så lav volt og hastighet som 7v. Så tror hk at det ikke finnes en cpu vifte. Det du må gjøre er enkelt å greit. Du laster ned siste bios update til ditt hk. installerer den. Og i bios så finner du den som heter noe sånt som "disable cpu fan" og alt er som vanlig bare gull og grønne skoger:D Godt nytt år. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg skal være snill idag:D http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.ph...=K7T266+Pro2-RU Der ligger siste bios for ditt hk. Lenke til kommentar
staagri Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Flottings.. men jeg har aldri oppdatert bios før, så jeg lurer på å bruke den liveupdate funkskjonen som fulgte med kortet, funker denne greitt og er den pålitleg?? Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Har samme HK, liveupdate funker ikke med WinXP.. Men for å oppdatere bios manuelt, gjør du følgende: Finn bios og tools her: http://www.msi.com.tw/support/bios/note.htm 1. last ned bios og flash tool.. 2. formater en diskett, legg nedlastet bios og flash prog. på denne. 3. boot med en oppstartsdiskett (Win9x, dos, e.l) og sett i disken med flash prog. kjør dette.. du må skrive inn "banen" til bios filen på disketten, så det kan vere greit å skrive ned fullt filnavn på bios filen, med extension (f.eks: A6380VMS.330) Godt Nyttår! Lenke til kommentar
staagri Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Takker for det!! Skal prøve i morgen, må på fest nå...... GODT NYTTÅR!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå