Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er NETTDATING teit?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Har vel ikke akkurat prøvd nettdating, som i at jeg egentlig har sett etter noen, men jeg har snubla over folk som har blitt både gode venner, kjæreste og mellomting. Kan ikke påstå at det er verken noe bedre eller dårligere måte å møte mennesker på.

Møkkaskummelt første gang en skal møtes, though ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samboer og jeg ble kjent på nett...på IRC..:p.

Skummelt første gangen man møtes kan jeg skrive under på! Iallefall i timene før - da satt jeg på toget Oslo --> Røros. Angst!

Menmen, gikk nå så bra så :).

Nettet er et fint sted å streffe folk, fordi du blir kjent med personen, og ikke promillen :).

Lenke til kommentar

SteffyPants: Haha vi deler akkurat samme erfaring, bare at jeg tok fly fra Oslo til Bergen. Hadde møtt henne på Jippii og hatt kontakt i ca. 6 mnd, før jeg bestemte meg for å gjøre noe vilt. Lever bare en gang ikke sant? Ble bare en helgetur, men herlig var det. Senere fikk hun type og da ble kontakten brutt ...

Kan legge litt on-topic og da. Nettdating er helt greit, får bare erfaring av det. Har møtt en god del jenter fra nettet. Møtte den beste kjæresten og, men varte kun i ett år pga avstanden og økonomien. Tviler på at jeg vil finne en som henne igjen ...

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Jeg satt på flyet fra Bergen til Trondheim og var vettskremt første gang jeg skulle treffe en jente fra nettet (forumet, faktisk). Det var dog enda skumlere å sitte i baksetet mens moren kjørte oss hjem =D

9168174[/snapback]

Bytt ut Bergen med Verdal og Trondheim med Hamar og moren med faren. Så samme historie :ermm:

Vi er samboere nå.

Lenke til kommentar
Jeg satt på flyet fra Bergen til Trondheim og var vettskremt første gang jeg skulle treffe en jente fra nettet (forumet, faktisk). Det var dog enda skumlere å sitte i baksetet mens moren kjørte oss hjem =D

9168174[/snapback]

Bytt ut Bergen med Verdal og Trondheim med Hamar og moren med faren. Så samme historie :ermm:

Vi er samboere nå.

9170898[/snapback]

Alltid herlig å møte jenten og foreldrene for første gang, samtidig. Det var dog helt greit, helgen gikk stålende og forholdet varte en stund. Siden har jeg truffet så mange fra nettet at det ikke gjør meg noe lenger =D

Lenke til kommentar
Alltid herlig å møte jenten og foreldrene for første gang, samtidig. Det var dog helt greit, helgen gikk stålende og forholdet varte en stund. Siden har jeg truffet så mange fra nettet at det ikke gjør meg noe lenger =D

9170901[/snapback]

Det er vel kanskje greit å slippe masse spørsmål i bilen. For meg gikk det heldigvis helt greit førstegang. Det var kvarters kjøretur, også rett på soverommet. Der skjedde selvfølgelig ingenting.

Det er mindre kult å gå ut av rommet, møte faren som har vært på do etter du har banga løs på datteren hans, og du vet at han vet det.

Lenke til kommentar

Det er jo litt kos å småprate litt og da Jeg møtte foreldrene hos henne, spiste middag sammen og småpratet litt. Holder man smilet og svarer kort, går det greit. Kan vel også legge til at jeg ikke sov alene på hotellet.

Lenke til kommentar

Nettdating er ikke så skummelt nå som det sannsynligvis var for noen år tilbake. Jeg for min del synes det er helt greit.

Jeg får også besøk fra USA i Desember. Det blir nok et nervøst møte på flyplassen ja. :p

Lenke til kommentar
Det er mindre kult å gå ut av rommet, møte faren som har vært på do etter du har banga løs på datteren hans, og du vet at han vet det.

9170912[/snapback]

Kjenner til den :blush:

Å møte foreldrene er MINST like skummelt som å møte jenta...

Lenke til kommentar
Avstandsforhold er utelukket. Tenkte mer på å bli kjent med folk via nettet, for så å møte dem i real life. Jeg må være dritings for å sjekke opp folk ute, nemlig.

9158844[/snapback]

Litt sånn som meg mao.

Jeg klarer ikke å prate med en pen jente uten å begynne å smile noe helt vanvittig og bli nervøs og begynne å stamme(eller kanskje det var omvendt).

Har registrert meg på et haug med datingsider.

Problemet med datingsider ala hei-dagbladet.no er at folk er så inaktive.

1 av 5 svarer tilbake.

Lenke til kommentar
Litt sånn som meg mao.

Jeg klarer ikke å prate med en pen jente uten å begynne å smile noe helt vanvittig og bli nervøs og begynne å stamme(eller kanskje det var omvendt).

Har registrert meg på et haug med datingsider.

Problemet med datingsider ala hei-dagbladet.no er at folk er så inaktive.

1 av 5 svarer  tilbake.

Kjenner meg litt igjen. Registrerte meg på Møteplassen i vår. Kontaktet ~50 jenter og fikk svar fra kanskje 15 av dem, 7 av dem havnet på msn lista og date med to av dem igjen. Også var det en som kuttet ut kontakten plutselig etter å ha mailet massevis og skulle møtes. Skjønne seg den som kan.

Satser på real life heretter.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe regel om at hver jente du kontakter skal havne msn lista di. Skjønner at du er uerfaren med slike sider. Man kontakter så mange man kan der inne, siden de fleste ikke svarer tilbake likevel. De få som svarer, utveksler man noen brev med og ser om de er verdt en plass i msn lista. Ikke vits å legge til folk man ikke kommer til å snakke med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...