Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er NETTDATING teit?


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Høres altså ut som hun viste nøyaktig hva hun gjorde. Resten er historie ;)

9594121[/snapback]

Hehe, jeg har dratt den spøken med henne et par ganger. Det eneste som mangler er motiv. Tror ikke det var pengene hun var ute etter siden jeg nesten måtte ha forbrukslån for å kjøpe nåla i veggen mens hun selv var stinn av gryn.

 

Hun visste vel at jeg hadde gode gener å fare med :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kiddo.jpg
Endret av Bradbury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest skummelmannen

Selv er jeg positiv til nettdating. Har selv hengt litt på chat.no, jippii og sol.no. Men blir så pjatt. Er ikke "interesant" nok iforhold til alle andre. Har ikke noe superspennende liv og drikker hver helg og driver med snowboard eller andre "kule" aktiviteter. Har heller ikke 10000 venner på facebook som jeg snakker med daglig (overdrivelse, jada). Så om jeg skulle (jeg vil) treffe noen fra nettet. Hva gjør man? Er 18 år, gutt og jomfru, aldri hatt kjæreste, aldri hatt store behov for sosial kontakt med folk. Er også livredd for at dersom jeg treffer en jente eller gutt over nettet at de da kjenner noen jeg går/har gått i klasse med og vil dermed spre rykter og jeg har en direkte frykt mot å bli fysisk mobbet.

Men sånn generelt hvordan gjøres det? Er ikke akkurat å spørre på msn etter en time... Og til og med på msn blir det bare GPP (generelt pisspreik) som "hva skjer?" "ingenting, du?" "ingenting"-tull, hvordan skal jeg da klare å holde en samtale RL når jeg i første omgang mangler erfaing, og i tillegg ikke jar noe å snakke om.

Og jeg er visstnok en person med alternative meninger og smak. En som ikke følger strømmen, men dette gjelder det meste. Har lite sympati, evne til å vise empati.

Hjelp :O

Lenke til kommentar
Selv er jeg positiv til nettdating. Har selv hengt litt på chat.no, jippii og sol.no. Men blir så pjatt. Er ikke "interesant" nok iforhold til alle andre. Har ikke noe superspennende liv og drikker hver helg og driver med snowboard eller andre "kule" aktiviteter. Har heller ikke 10000 venner på facebook som jeg snakker med daglig (overdrivelse, jada). Så om jeg skulle (jeg vil) treffe noen fra nettet. Hva gjør man? Er 18 år, gutt og jomfru, aldri hatt kjæreste, aldri hatt store behov for sosial kontakt med folk. Er også livredd for at dersom jeg treffer en jente eller gutt over nettet at de da kjenner noen jeg går/har gått i klasse med og vil dermed spre rykter og jeg har en direkte frykt mot å bli fysisk mobbet.

Men sånn generelt hvordan gjøres det? Er ikke akkurat å spørre på msn etter en time... Og til og med på msn blir det bare GPP (generelt pisspreik) som "hva skjer?" "ingenting, du?" "ingenting"-tull, hvordan skal jeg da klare å holde en samtale RL når jeg i første omgang mangler erfaing, og i tillegg ikke jar noe å snakke om.

Og jeg er visstnok en person med alternative meninger og smak. En som ikke følger strømmen, men dette gjelder det meste. Har lite sympati, evne til å vise empati.

Hjelp :O

9653209[/snapback]

 

Jeg har vært der du er. Du må bare begynne å date og lære å sosialisere deg blandt folk. Jeg kan love deg at de første date`ene ikke går bra, men når du lærer å prate og sosialisere med damer så går det ikke lang tid før det ordner seg.

 

Det blir ikke mer morro enn man lager selv. Altså du bestemmer selv om du vil få noe ut av det eller ikke. Hopp i det og lær og svøm sier jeg bare. ;)

 

Angående de som sprer rykter. Du må lære deg å gi litt faen gutt og gå inn for det du virkelig vil. Det er det som er problemer med samfunnet i dag. Alle skal la seg påvirke av alle andre. Gi mere faen og gjør det du føler er riktig.

 

Hjalp det litt på veien? :)

Lenke til kommentar

Bradbury: Må innrømme at genene dine har slått bra ut på den ungen i hvert fall ;) Veldig søt jente!

 

 

Jeg traff mannen på http://forum.hardware.no :) Jeg kan ikke akkurat si at jeg hang på forumet for å sjekke mannfolk, men må innrømme at jeg faktisk møtte ene eksen her også. Uansett så synes jeg Internet er et fint sted å bli kjent. Trenger ikke være på sjekkeren for å bli kjent med folk. Jeg har blitt kjent med utallige mennesker via IRC, msn, forum osv. Både gutter og jenter. Finner man tonen, så er det jo flott!

 

Mannen og jeg sendte litt sms, snakket sammen via msn med webcam. Litt skype, og litt telefonsamtaler. Så bestemte vi oss for å møtes, og det var full klaff.

 

Er man en "erfaren" nettbruker så skjønner man egentlig ganske fort om det er noe der eller ikke. Usikkerheten med å møte en helt annen person enn man har forestilt seg, er noe som forsvinner etter hvert som man blir mer "erfaren" og greier å sile ut hvem som er ekte og hvem som er tilgjort.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg møtte min nåværende kjæreste på et av de større nettsamfunnene. Hun kontaktet meg helt tilfeldig, og jeg spurte etter MSN-adressen. Vi møttes etter å ha snakket ilag på MSN i nesten ett år. Jeg var skikkelig nervøs før møtet. Kanskje hun var en annen enn jeg hadde forestilt meg, og omvendt? Det var like før jeg avlyste hele greia, men det var noe som sa at jeg måtte hoppe i det. Jeg er gla for at jeg fulgte instinktet mitt. Det første møtet gikk strålende, og vi ble sammen etter noen dager.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Spørs vel litt på hvor på nett man møttes... Har selv opplevd det som relativt soisalt akseptert, men har fått noen rare blikk og halvhysteriske kommentarer. Det å søke kjærligheten på nett føler jeg blir litt feil...:p

 

Tror også det ville vært lurt å møtes på et offentlig sted med minde man har hatt godt kontakt og føler seg trygg på at personen er den han/hun gir seg ut for å være.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

Innlegget er forøvrig tatt vare på, så om gjesten ønsker å poste innlegget som vanlig bruker kan han/hun sende meg en PM, så skal han/Hun få det tilsendt.

Endret av darkness|
Tilleggsinfo
Lenke til kommentar
Småprate med ei over X må jeg si slår "HEY JEG ER DRITINGS DU ER FIN DU HETER DA".

 

Hva har det med nettdating å gjøre?

Alt.

 

Så du går på byen og skal date en dame du ikke kjenner som du kun har pratet med via nett? Tror du virkelig seriøst den slår ann da. Jeg tviler....

Hæ? Jeg sier at det er bedre å småprate over nett enn å prøve å få noe særlig ut av en lørdagskveld. Legg merke til "må jeg si ___slår___" ergo en bedre løsning enn å være dritings.

Lenke til kommentar
Småprate med ei over X må jeg si slår "HEY JEG ER DRITINGS DU ER FIN DU HETER DA".

 

Hva har det med nettdating å gjøre?

Alt.

 

Så du går på byen og skal date en dame du ikke kjenner som du kun har pratet med via nett? Tror du virkelig seriøst den slår ann da. Jeg tviler....

Hæ? Jeg sier at det er bedre å småprate over nett enn å prøve å få noe særlig ut av en lørdagskveld. Legg merke til "må jeg si ___slår___" ergo en bedre løsning enn å være dritings.

 

ok. Misforsto jeg da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...