Sherra Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Grei nok, men ikke en avatar som skiller seg ut i mengden. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Datoen skal visstnok være et paradigmeskifte. Verden vil gå inn i en ny dimensjon. Ingen andre datoer har new age-bevegelsen større forhåpninger til enn denne. Bare bullshit denne gangen også? De kommer nok opp med en ny dato i romjula dette året. 9158781[/snapback] nja...tror du bommer litt. om ikke du bommer så tror jeg ikke disse gutta i new age ikke har gjort leksa si -er ikke overasket om de blingser litt.....de tar jo feil hele tiden:) Spådummen er som følge: år 2150 skal være "end of the world" Hva som egentlig står er: "end of the age" som er noe helt annet vi er nå i fiskenes age som varer fra år 0 - 2150 AD så the new age (vannmannens age) er ikke før 2150 En age er er peroide på 2150 år som følger stjernetegnene så ja, the end of the age er faktisk 2150 BC se link for mere info: http://zeitgeistmovie.com/ Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tror ikke det spiller så stor rolle hva som er årstall for whatever is going to happen. Hvert sekund skjer det ting som hele tiden forandrer vår verden, vårt bilde på virkeligheten og ting rundt oss. Dette vil, uansett hvor mye lidelser og smerte som ligger bak, og som vi enda har i vente, tilslutt føre til en innsikt, en økt forståelse som blir så dyptgripende i hvert menneskes sinn, at verden blir forent, der godhet og kjærlighet er det som styrer verden. Uansett, den filmen du linket til hadde jeg sett en del ganger før, men anbefaler alle som gidder, og se den. Den er fantastisk bra Lenke til kommentar
Car0linee Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Datoen skal visstnok være et paradigmeskifte. Verden vil gå inn i en ny dimensjon. Ingen andre datoer har new age-bevegelsen større forhåpninger til enn denne. Bare bullshit denne gangen også? De kommer nok opp med en ny dato i romjula dette året. 9158781[/snapback] Jeg er alerede i en annen dimensjon! Det er i tankene! www.nello-in-cyberspace.com Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skal akkurat det samme skje som det ble forutsett ved 06.06.06? Armageddon? Eller er dette noe annet? Lenke til kommentar
Car0linee Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Skal akkurat det samme skje som det ble forutsett ved 06.06.06? Armageddon? Eller er dette noe annet? 9230690[/snapback] I 2006 skrev jeg også... Det skjedde sikkert noe da også... Men spørsmålet er: hva legger du i Armageddon? Dette er noe annet... Men seriøst! Dersom paradis skal komme så MÅ det nødvendigvis skje noe med denne verden, og denne verdens herre...... Desuten, så er det en Krig med ord og språk, fordi Gud er ordet og ordet er hos Gud! Bruker Registrert: 21/06-2006 Innlegg: 336 Advarselnivå: (20%) Les og lær, HÆR! Endret 8. august 2007 av Lauritius Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skal akkurat det samme skje som det ble forutsett ved 06.06.06? Armageddon? Eller er dette noe annet? 9230690[/snapback] Den gregorianske kristne armageddon? Som jeg tidligere har nevnt, det skjer noe 21.12.2012 .. det er vintersolverv! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den gregorianske kristne armageddon? Som jeg tidligere har nevnt, det skjer noe 21.12.2012 .. det er vintersolverv! 9231276[/snapback] Oooh. La oss alle gjøre oss klare for å få verden snudd på hodet! Har aldri hatt noe stor tro på slike datoer. Til trådstarter, hva vil dette paradigmeskiftet innebære? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva er mayaene? en relgion fra latin amerika? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Mayaene er et folkeslag i Sentral-Amerika. Paradigmeskifte betyr bare at noe (hva som helst?) kommer til å forandre seg. Høres ut som en helt ordinær New Age-spådom spør du meg, uklar og med gode odds i forhold til tilfeldigheter. Edit: Leif. Endret 29. februar 2008 av TrondH86 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Finnes det en liste over datoer hvor jorden skulle gå under men ikke gjorde det? Isåfall er den ganske lang... Husker år 2000 hysteriet... Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 vil si denne datoen er litt mer troverdig enn andre random dates. Ikke at jeg tror det skjer noe, men den har mange "beviser" for at det skal skje. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 vil si denne datoen er litt mer troverdig enn andre random dates. Ikke at jeg tror det skjer noe, men den har mange "beviser" for at det skal skje. Hva er i så fall det som skal skje? Forklar. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Finnes det en liste over datoer hvor jorden skulle gå under men ikke gjorde det?Isåfall er den ganske lang... Ja, det er den. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Finnes det en liste over datoer hvor jorden skulle gå under men ikke gjorde det?Isåfall er den ganske lang... Ja, det er den. vi ligger etter. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 noes... det kan jo ikke ende så fort! tror det er best å ikke tenke på det å kalle det for tull.. så går det sikkert bra Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 vil si denne datoen er litt mer troverdig enn andre random dates. Ikke at jeg tror det skjer noe, men den har mange "beviser" for at det skal skje. Hva er i så fall det som skal skje? Forklar. Det vet jeg som sagt ikke. Jeg sa at det fantes flere "beviser" for denne profetien enn mange andre fordi det er utallige Orakler (spåfolk) opp igjennom tidene som har forutsette at det skulle skje noe dramatisk i 2012. Også har du alle de forskjellige kulturene som sier det vil skje noe. Til og med vitenskapen sier det skjer noe, at solsystemet vårt ligger linjært med galaksens sentrum. Hva det betyr er vel bare å vente å se Mest sannsynlig går vi på jobb, går hjem igjen, sovner, og våkner, som vi alltid gjør.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det at mange maser om samme dato er ikke min definisjon på «bevis». Folk har mast om utallige datoer igjennom hele historien. Solsystemet ligger lineært med galaksens sentrum? Hva i all verden skal det bety? Utdyp er du snill. Høres forøvrig ut som svada og astrologi spør du meg, og da kan denne artikkelen være interessant. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det at mange maser om samme dato er ikke min definisjon på «bevis». Folk har mast om utallige datoer igjennom hele historien. Solsystemet ligger lineært med galaksens sentrum? Hva i all verden skal det bety? Utdyp er du snill. Høres forøvrig ut som svada og astrologi spør du meg, og da kan denne artikkelen være interessant. For å være helt ærlig så vet jeg ikke heeelt hva det går ut på, men sånn jeg har forstått det er det slik: Galaksen har et sentrum (Sort hull om du vil) der gravitasjonen er så sterk at det finnes mange stjerner der som svirrer rundt det sorte hullet (derfor den lyser sterkest lengst inne.) Sentrumet på galaksen (Melkeveien) er avlang, det vil si at den har 2 punkter (A og B) som er sterkest. Det tar 26'000 år (25'800) for at solsystemet skal bevege seg fra punkt A til punkt B, og Jorden vil være ved punkt B den 21.12.2012. Illsustrasjon: Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ser ikke ut som at det kommer til å skape noen problemer. Det har jo skjedde før (selv om det er lenge siden) og jorda er like hel. Det har jo vært mennesker på jorda i over 150 000 år. Endret 29. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå