Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 lurer på hvor jeg kan få kjøpt meg en komponent switch jeg. skulle så gjerne tilkoblet wii på komponent men der står 360 min og jeg er så lat at jeg ikke gidder og bytte hele tiden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Denne her skal vere rimelig bra til sitt bruk, basert på brukere her inne samt tester online; Joytech AV Control Center 540C, Xbox 360, Component Switch- 4 kanaler, LAN Tviler på du får noe særlig bedre for rundt 1000,- Lenke til kommentar
JV Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Advarsel: Jeg har trøbbel med Wii og Dvd-spilleren min på denne. Når bildet blir for lyst (for mye hvitt f.eks) faller bildet ut Har hørt om flere som har dette problemet. Jeg har testet både component og composite. Driver og sender mail frem og tilbake med support nå men virker ikke som de finner ut hva vi kan gjøre. De jobber visst også med ett adapter som kan plugges inn i switchen og så koble kabelen inn i den igjen for å omgå problemet. At de jobber med dette skulle vel tilsi at det er ett reelt problem. Håper jeg kan få meg ett par slike. Har nå koblet dvdspilleren utenom switchen, men da blir plutselig litt av vitsen borte Funker utmerket med Xbox'n og Xbox 360'n btw. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Finner sikkert en helt grei switch på Elkjøp eller noe. Det er jo bare å stikke dit og spørre. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 eBay, beste plassen for småting som dette her.(søk etter "component switch" om du vil ha noe av bedre kvalitet, du finner switchene i alle prisklasser på eBay, jeg linket nå til den billigste jeg fant) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 For all del ungå den Gandlaf linket til, eg kjøpte meg ein slik og bildet blei heilt forjævlig. Manglet farger og var rett og slett ubrukelig. Kan selvfølgelig vere at eg har vert ekstremt uheldig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sjekk ut avshop.no under kabler/switcher. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Du har ikke en surround forsterkere av nogenlunde nyere dato? Mange av disse har slikt innebygd. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis du bare skal koble opp to ting kan denne er være løsningen: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2118 Bruker den selv og har koblet opp PS2 og Wii. Fungerer helt greit og er billig. Modnet er også ganske raske på levering. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 playasia.com har en componentkabel som er til xbox360, ps2/3 og wii, denne har èn inngang til tv og 3 ender som passer til konsollene. Koster vel rett over hundrelappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå