Sherra Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Stoler ikke på værmeldinga. Noen synske her som kan fortelle meg om det blir bra vær i Drammen snart? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jeg skjønner meg ikke på folk som klager på vær og årstider! jobber på statiol og da er det mange som kommer med "nå må det snart bli sol/ regn" (alt etter som)! Og er det vinter sier de: "nå har det vert lenge vinter" og nå på sommeren: "nå gleder jeg meg til snøen kommer"! eller "dette har vert en dårlig sommer" Folk klager på været UANSETT hvordan vær det er! Takk, måtte bare få sagt dette! Vet det ble ganske så OT. Men det blir topp vær i drammen^^ *leke synsk* (hva nå enn du mener med "bra vær") EDIT: leifer! (er sikkert fler) Endret 28. juli 2007 av dioX Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg klager aldri på været når det er sol og temperatur mellom 18 og 31 grader. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg klager aldri på været når det er sol og temperatur mellom 18 og 31 grader. 9158757[/snapback] Med andre ord er det ganske sjelden du ikke klager på været, ergo klager du nesten alltid på været. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hum.. det er sol nesten 24/7..tror den bynner å snike seg sånn smått bak fjellene på kveldstid nå ^^ hihi.. men i Drammen, nei der vet jeg virkelig ikke hvordan være er pr i dag, eller nårtid det vil bli bedre Jeg er stortsett fornøyd så lenge jeg kommer meg hel dit jeg skal uansett vær.. kan være stress om man kler seg for en type, så skifter det brått utover dagen (å man ikke er i nerheten hjemmet. f.eks varmt til kaldt) Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg klager aldri på været når det er sol og temperatur mellom 18 og 31 grader. 9158757[/snapback] Med andre ord er det ganske sjelden du ikke klager på været, ergo klager du nesten alltid på været. 9158821[/snapback] Ikke når jeg er i utlandet! Og i Norge er jeg fornøyd om det er (-12) - (-1) grader på vinteren, uansett snø , opphold eller sol. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Her i Bergen fosser det ned noe sinnsykt nå! (13,6 grader) Men jeg sitter jo inne i varmen, så det har ikke noe å si Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tja, har hørt rykter om at det skal bli bra vær til helgen. (neste helg) På vestlandet that is, men tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Skal til utlandet i morgen, håper på dårlig vær her i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå