netrex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg leter etter en butikk på nett som kan levere bilder i stort format. Større enn 70x100, helst 60cm høyt og så langt man vil (så "langt" man vil..). Noen som vet om en slik butikk eller andre som leverer dette? Er stor fan av panoramabilder, og driver å tar forskjellige slike som jeg vil ha store kopier av. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg leter etter en butikk på nett som kan levere bilder i stort format. Større enn 70x100, helst 60cm høyt og så langt man vil (så "langt" man vil..). Noen som vet om en slik butikk eller andre som leverer dette? Er stor fan av panoramabilder, og driver å tar forskjellige slike som jeg vil ha store kopier av. 9158592[/snapback] er vel feilpostet denne da... allkopiprivat.no kan muligens gi deg det du vil ha. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hm, ja, denne skulle under Fotografi, ikke konkurranser Takker for forslaget. Skal sjekke hva de kan levere Oppdatering: De leverer hvertfall opp til 140x140 (og 100x140), så det er et skritt opp i størrelse og stort nok for nå hvertfall Ypperlig. Endret 28. juli 2007 av netrex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå