Winydancer Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Heisann, så den siste Die Hard filmen idag, og søkte litt på skuespillerene på imdb, da jeg faller over Timothy Olyphant neste film, Hitman. Han spiller Agent 47 og han er vell da kjent fra Hitman spillene? Er dette en film basert på Hitman spillene, eller tar jeg feil? Får da indelig Hitman assosiasjoner da vi leser Plot Outline; "A gun-for-hire known only as Agent 47 (Olyphant) is ensnared in a political conspiracy, which finds him pursued by both Interpol and the Russian military as he treks across Eastern Europe. hired by a group known as "The Agency" to kill targets for cash." Comments? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hørte om denne for en stund siden, var en trailer for den ute også. Tviler på at den holder seg til spillet men. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er en film basert på Hitman-spillene ja, men noe mer vet jeg ikke. Får håpe de har klart å tolke spillene ordentlig og lager en bra film. Jeg har faktisk litt forventninger til den ettersom jeg har spilt alle spillene og digger dem. Splinter Cell burde forøvrig også bli film. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er en film basert på Hitman-spillene ja, men noe mer vet jeg ikke. Får håpe de har klart å tolke spillene ordentlig og lager en bra film. Jeg har faktisk litt forventninger til den ettersom jeg har spilt alle spillene og digger dem. Splinter Cell burde forøvrig også bli film. 9158573[/snapback] Splinter Cell - The Movie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Posten flyttes fra PC-spill og til Forum -> Kultur -> Film da den hører bedre hjemme der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Eller så hadde det jo vært en mulighet for å bruke den trådens om har vært oppe og gå i noen månder alt... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Ser den gamle tråden nå, beklager. Men trailer så veldig bra ut. Kan bli en flott film dette, enda jeg tviler på den rekker opp til spillene Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Splinter Cell - The Movie 9159060[/snapback] Oooh, den står som "in production". Men 2010 da... Krysser fingrene i et par - tre år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå